Siis onko tämmönen ylenpalttinen hikoilu normaalia kuumeessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Eilen illalla menin nukkumaan ja olin aikaisemmin ottanut buranaa, joten kuumetta ei ollut enää. Silti heräsin kolmelta yöltä ja paita oli läpimärkä hiestä samoin tyynyliina. Olen nyt kohta viikon tässä sairastanut.

Anteeks nyt, mutta miten "käsiä" ihmisiä täällä heiluu?!

Totta helkkarissa kuumeessa/ sairaana hikoilee, varsinkin kun se laskee (otit buranan= laskee lämpöä).
Ihan normaalia.

Buranan ansiosta kuume oli illalla laskenut ja kun burana lakkasi vaikuttamasta, kuume nousi uudestaan ja levon ansiosta kuitenkin laski jolloin yleensä hikoilee.. Jos olet viikon sairastanut niin ehdotan että päivän yrität olla ilman lääkettä ja vain yöksi otat sitä buranaa, eettä saat nukkua. Tällöin oma keho saahoideltua ja tapeltua sitä pöpöä vastaan jonka kourissa olet :)

Olo on kyllä jo selkeesti parempi, yskä helpottanut ja kuumetta ei ole enää yli 39 vaan pientä lämpöä. Pitää mennä huomenna lääkäriin jos ei ala helpottamaan.

Liikkeellähän on aika "tiukkaa" tautia...eli todella paljon porukka sairastelee ja kauan. Kahden viikon poissaolot koulustakaan ei ny harvinaista. Iskipä tauti vähä aikaa meijän tyttöönkin ja piti ab:t hakee ku keuhkoihin meni. Ja kun tuo kyl normisti on aina selvinnyt 3-4 pv taudista ilman ab:tä. Oli sitten elämänsä toka ab vasta.

Itekki mietin et miks hikoilee enemmän jos särkylääkkeen ottaa..

Käväsin ulkona ja kun tulin niin olin ihan hiestä läpimärkä, vaikkakkaan ei ollu kuin lämmön nousua 37,3c

Uusimmat

Yhteistyössä