V
"vieras"
Vieras
Joo ratsastaa ekologisuudella ja eettisyydellä (mitä on monissa muissakin vaateyrityksissä nykyään, jos jaksatte ottaa selvää) vaatteet on hitusen hauskoja, ihan jees, mutta meandissa ei ole kerrassaan minulle mitään yllykettä miksi ostaisin noin hiton kalliilla ihan perusvaatetta. Jokaisessa esittelyssä mua alkaa ellottaa se kohkaaminen ja kehuminen esittelijän toimesta. "On niin mahtavaa ja ihanaa ja pesussa ainaki miljoona kertaa käytetty eikä mee mikskää ja meidän perheessä on nyt kaikki vaatteet näitä ja meidän kultakutri se pitää vaan tätä lemmikkipaitaa, niin ettei edes pesuun antas" Sama litania joka kerta, eri vaatteet vaan.
Aina sitkeesti kuitenki käyn ja kuuntelen kiltisti, että jos tällä kertaa jotain löytäs. Mutta ei. Sydänpyllyläistä mua ei saa sitten millään. Hauskoja tilanteita ne on kuitenkin kun ihmisiä näkee.
Aina sitkeesti kuitenki käyn ja kuuntelen kiltisti, että jos tällä kertaa jotain löytäs. Mutta ei. Sydänpyllyläistä mua ei saa sitten millään. Hauskoja tilanteita ne on kuitenkin kun ihmisiä näkee.