Siis oikeesti, nuo Sydänpylly-mammat? Onhan noi feikkejä onhan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi video
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ratsastaa ekologisuudella ja eettisyydellä (mitä on monissa muissakin vaateyrityksissä nykyään, jos jaksatte ottaa selvää) vaatteet on hitusen hauskoja, ihan jees, mutta meandissa ei ole kerrassaan minulle mitään yllykettä miksi ostaisin noin hiton kalliilla ihan perusvaatetta. Jokaisessa esittelyssä mua alkaa ellottaa se kohkaaminen ja kehuminen esittelijän toimesta. "On niin mahtavaa ja ihanaa ja pesussa ainaki miljoona kertaa käytetty eikä mee mikskää ja meidän perheessä on nyt kaikki vaatteet näitä ja meidän kultakutri se pitää vaan tätä lemmikkipaitaa, niin ettei edes pesuun antas" Sama litania joka kerta, eri vaatteet vaan.

Aina sitkeesti kuitenki käyn ja kuuntelen kiltisti, että jos tällä kertaa jotain löytäs. Mutta ei. Sydänpyllyläistä mua ei saa sitten millään. Hauskoja tilanteita ne on kuitenkin kun ihmisiä näkee.

Mun on pakko tunnustaa, että liityin Sydänpyllyihin ihan vain siksi, että täällä kerrottiin niiden olevan hauskaa viihdettä. Tulin uteliaaksi ja pakkohan se oli liittyä :) En ole kyllä jaksanut ottaa iloa irti kovin usein, mutta silloin tällöin käyn katsomassa ja pari kutsuhairahdusta olen myynytkin. Mutta uskomattomin kommentti on pakko jakaa: Miikkarimamma myy ylihintaista rättiä ja kommentoi itse: " en alenna hintaa, koska haluan tämän päätyvän hyvään kotiin, jollekin, joka todella haluaa tämän eikä osta muuten vain" :D :D Ilman ironian häivää...

Facebookin Äitylit -ryhmä se vasta viihdettä tarjoaakin, mutta se menee monesti jo liian pitkälle, välillä ei pysty edes myötähäpeältä lukemaan.

• Tykkää
Reactions: Ainutar
Mulle se on bisnestä.. ostan lapsille "reilusti" vaatteita alesta (-70%) ja sitten HUPS, kun niitä ei pidettykään, myyn ne SYPYissä (tai huutokaupassa) pois. Ei musta ollenkaan paha saada 6-8€ RIKKINÄISISTÄ vaatteista tai 25€ vaatteesta, josta itse olen maksanut uutena 9€. Esim. peittoja saa alesta parilla kympillä ja niitä myydään nyt useamman sadan euron kappalehintaan. =)

Ja tiedän muutaman kaverin, jotka ostaa esim. huutonetistä kaikki vaatteet, jotka maksaa alle 10€ ja saavat niistä sitten hyvän hinnan, kun myyvät facebookissa pois.

Minusta oli kaikista hirveintä kun joku meinaa vaikka vahingossa myydä jollekin jonkun vaatteen ja se olisi jonkun intohimoisen sydänpyllyläisen mielestä kuulunut toiselle....Siitä nousee siellä niin kamala haloo, ettei uskoisi olevan aikuisia ihmisiä!! Yhden rievun takia kamala sota...:// Ei kohta uskalla myydä mitään ettei joudu niiden vakkarilaisten hampaisiin. Aivan järjetöntä!

Muste ne kuviot (sydämet, siilit yms) pepussa on ihan järkkyjä. Mun mielestä takapuoli on väärä paikka korostettavaksi kuviolla katseenkiinnittäjäksi, myös ja etenkin kun kyseessä on pieni lapsi.

Yhteistyössä