Siis oikeesti hei haloo naiset!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen minäkin

Vieras
Minkä ihmeen takia te jaksatte aina haukkua, arvostella ja valittaa miehistänne?? Tääkin foorumi on täynnä viestejä tyyliin ''Voi nyyh kun mun mies ei alistu mun tahtoni alle, otanko eron vai vedänkö palleista niin kauan että alistuu?''

Mä en vitsaile nyt lainkaan, mutta ei ihme että niin moni mies pettää. Olen sanonut ja sanon taas kerran: Feministit ovat pilanneet monta asiaa tässä maailmassa. Ette te femakot ole yhtään sen parempia ihmisinä kuin täys sovinistit!! Mielestäni tasapainoinen suhde lähtee siitä että molemmilla on oikeus olla oma itsensä ja niin kauan kuin mies ei voi synnyttää lasta peniksensä kautta, tai nainen saattaa miestään raskaaksi..on aivan turha puhua täydellisestä tasa-arvosta. Faktaa on se että normaali mies on vahvempi kuin nainen, jaksaa fyysisesti monia asioita naista kauemmin joten miksi esimerkiksi hän ei olisi ansainnut enemmän tietyssä ammatissa parempaa palkkaa kuin nainen???

Siis ihan oikeasti, herätkää nyt ja antakaa joskus arvoa niille miehillenne enemmän, niin ehkä he heräävät krapula aamuina teidän vierestä, eivätkä naapurin naisen.

onpahan taas juttuja. tosiaanko olet noin ymmärtämätön? ne jotka täällä valittaa voivat suhteessaan huonosti, joko miehen tai omien ongelmiensa vuoksi, todennäköisesti molempien.

ja sä oot kyl kans yks.. mulle ei tod riitä se että mies herää krapula aamuna mun vierestä eikä jonkun muun. se on itsestään selvää! huh huh.

[QUOTE="blaablaablaa";23368299]onpahan taas juttuja. tosiaanko olet noin ymmärtämätön? ne jotka täällä valittaa voivat suhteessaan huonosti, joko miehen tai omien ongelmiensa vuoksi, todennäköisesti molempien.

ja sä oot kyl kans yks.. mulle ei tod riitä se että mies herää krapula aamuna mun vierestä eikä jonkun muun. se on itsestään selvää! huh huh.[/QUOTE]

No voi nyyh nyyh, etkö paremmin osaa antaa mielipidettä? Onko koskaan tullut mieleen että ehkä se pettävä aviomieskään ei voi hyvin? Ehkä mies joka pettää tuntee itsensä alistetuksi, huonosti kohdelluksi ja petetyksi myös?

niinpä. en haluisi että mies valittaisi ja haukkuisi mua jossain foorumilla tai kavereilleen niinpä en valita enää. jos on jotain sanottavaa niin sanon miehelle suoraan. olen oppinut läksyni aikoja sitten. :ashamed:

Etkö muuta keksinyt kuin tuon pettämisen? Kato kun joskus suhteessa menee huonosti ja joskus paremmin,semmosta se on,elämä. Jotenkin lapsellinen veto tuo,että jos menee huonosti niin on täysin oikeutettua pettää. Tai että "en ihmettele että niin moni mies.." Niinkö sä itse toimit? Kun on kuivempi kausi ja menee huonosti,niin eikun vaan naapurin sänkyyn? Ja hei,tää on palsta ;) Eiks se oo hyvä että on joku paikka mihin purkautua ja jäsentää ajatuksia? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23368346:
niinpä. en haluisi että mies valittaisi ja haukkuisi mua jossain foorumilla tai kavereilleen niinpä en valita enää. jos on jotain sanottavaa niin sanon miehelle suoraan. olen oppinut läksyni aikoja sitten. :ashamed:

Nimenomaan, sitä vartenhan se mies on että hänen kanssaan voi puhua ja jakaa hyvän ja pahan. Eihän me muillekaan ystäville tehdä niin, että juorutaan heistä takanapäin ja haukutaan, ei ainakaan normaali ystävä tee niin toisilleen, miksi sitten sille puolisolle saa tehdä aina niin.

Olen samaa miltä! Ei miehet ole mitään naisten palvelijoita (sen enempää ku naisetkaan miesten) vaan tasapuolisia kumppaneita. Muakin ärsyttää feministit,jotka ei halua tasa-arvoa vaan enemmänki alistaa miestä! Osa naisista tekee itse oman elämänsä surkeaksi odottamalla että mies tai joku muu tekisi heistä onnellisia, tekisivät itse jotain asialle eivätkä aina vaan valita!
Vaihtakaa ukkoa,sillä siitä pääsee jos v#&uttaa katella saamatonta nahjusta..niin minäkin olen tehnyt ja lopulta löyty mies isolla M:llä,jonka kans elämä maistuu rinta-rinnan eikä toisen talutushihnassa! Jos ei maistu elämä hyvältä, suurin syy taitaa löytyä lähempää ku uskoiskaan..

[QUOTE="sama";23368395]Nimenomaan, sitä vartenhan se mies on että hänen kanssaan voi puhua ja jakaa hyvän ja pahan. Eihän me muillekaan ystäville tehdä niin, että juorutaan heistä takanapäin ja haukutaan, ei ainakaan normaali ystävä tee niin toisilleen, miksi sitten sille puolisolle saa tehdä aina niin.[/QUOTE]

kun kaikilla se mies ei todella pysty vastavuoroiseen keskusteluun, kaikki miehet eivät yksinkertaisesti välitä! silloin on HYVÄ purkaa huolensa täällä eikä jäädä kokonaan yksin tuskansa kanssa.

[QUOTE="sama";23368322]No voi nyyh nyyh, etkö paremmin osaa antaa mielipidettä? Onko koskaan tullut mieleen että ehkä se pettävä aviomieskään ei voi hyvin? Ehkä mies joka pettää tuntee itsensä alistetuksi, huonosti kohdelluksi ja petetyksi myös?[/QUOTE]

öö joo niinhän mä taisin tossa vähän niinku kirjottaa että joko miehen tai naisen ongelmien vuoksi. rauhotu.

[QUOTE="vieras";23368388]Etkö muuta keksinyt kuin tuon pettämisen? Kato kun joskus suhteessa menee huonosti ja joskus paremmin,semmosta se on,elämä. Jotenkin lapsellinen veto tuo,että jos menee huonosti niin on täysin oikeutettua pettää. Tai että "en ihmettele että niin moni mies.." Niinkö sä itse toimit? Kun on kuivempi kausi ja menee huonosti,niin eikun vaan naapurin sänkyyn? Ja hei,tää on palsta ;) Eiks se oo hyvä että on joku paikka mihin purkautua ja jäsentää ajatuksia? :)[/QUOTE]

Pettäminen oli vaan yksi esimerkki ;)
En petä ja arvaa mitä, mulla ei ole kuivia kausia ^^

[QUOTE="blaablaablaa";23368412]kun kaikilla se mies ei todella pysty vastavuoroiseen keskusteluun, kaikki miehet eivät yksinkertaisesti välitä! silloin on HYVÄ purkaa huolensa täällä eikä jäädä kokonaan yksin tuskansa kanssa.[/QUOTE]

ennen kuin luovuttaa sen miehen suhteen niin voi yrittää vaihtaa keskustelutyyliä. ja jos tarve vaatii niin saa pakottaa miestä kuuntelemaan.

[QUOTE="sama";23368435]Pettäminen oli vaan yksi esimerkki ;)
En petä ja arvaa mitä, mulla ei ole kuivia kausia ^^[/QUOTE]

Se on kiva asia :) Me ollaan oltu 12 vuotta yhdessä ja yksi vuosi oli kyllä aikamoista kriisiä..silloin oli hakusessa vähän kaikki. Mutta siitä selvittiin :) Eli kuiva kausi oli ja meni ja todennäköisesti seuraavan viidenkymmenen vuoden aikana tulee vielä ainakin vielä yksi tienristeys lisää :) Normaalissa elämässä ihmiset muuttuvat ja kasvavat ja välillä on ihan hyvä etsiä se paikkansa uudestaan. Ja mikäs sen ihanampaa kuin huomata että se on edelleenkin sen oman rakkaan ihmisen vierellä. Mutta kyllä sä huomaat sit kun tulee ikää lisää :)

[QUOTE="blaablaablaa";23368412]kun kaikilla se mies ei todella pysty vastavuoroiseen keskusteluun, kaikki miehet eivät yksinkertaisesti välitä! silloin on HYVÄ purkaa huolensa täällä eikä jäädä kokonaan yksin tuskansa kanssa.[/QUOTE]

Ei se mitään huolen purkamista ole jos jatkuvasti haukkuu miestään jollain nettipalstalla niin että blaablaablaa vaan sinne suuntaan. Silloin kun mies haukkuu naistaan kavereille, me naiset ollaan aivan valmiita jättämään miehemme ja esitetään jotain säälittävää siipirikkoa, mutta kun nainen haukkuu miestään netissä jossa on satoja muita ihmisiä ja antaa miehestään todella ruman ''kuvan'' koko nettimaailmalle, sekö on oikeutettua?

[QUOTE="vieras";23368473]Se on kiva asia :) Me ollaan oltu 12 vuotta yhdessä ja yksi vuosi oli kyllä aikamoista kriisiä..silloin oli hakusessa vähän kaikki. Mutta siitä selvittiin :) Eli kuiva kausi oli ja meni ja todennäköisesti seuraavan viidenkymmenen vuoden aikana tulee vielä ainakin vielä yksi tienristeys lisää :) Normaalissa elämässä ihmiset muuttuvat ja kasvavat ja välillä on ihan hyvä etsiä se paikkansa uudestaan. Ja mikäs sen ihanampaa kuin huomata että se on edelleenkin sen oman rakkaan ihmisen vierellä. Mutta kyllä sä huomaat sit kun tulee ikää lisää :)[/QUOTE]

ja mistäs sinä päättelit että en ole ollut sinua kauemmin omassa parisuhteessa? :) Ollaan oltu yhdessä 19 vuotta, että sikäli :)

[QUOTE="sama";23368484]Ei se mitään huolen purkamista ole jos jatkuvasti haukkuu miestään jollain nettipalstalla niin että blaablaablaa vaan sinne suuntaan. Silloin kun mies haukkuu naistaan kavereille, me naiset ollaan aivan valmiita jättämään miehemme ja esitetään jotain säälittävää siipirikkoa, mutta kun nainen haukkuu miestään netissä jossa on satoja muita ihmisiä ja antaa miehestään todella ruman ''kuvan'' koko nettimaailmalle, sekö on oikeutettua?[/QUOTE]

tää on vaan nimetön keskustelupalsta!

ja kyllä toiset saattavat elää paskassa parisuhteessa monia monia monia vuosia. Paskan miehen kanssa.

[QUOTE="blaablaablaa";23368508]tää on vaan nimetön keskustelupalsta!

ja kyllä toiset saattavat elää paskassa parisuhteessa monia monia monia vuosia. Paskan miehen kanssa.[/QUOTE]

Nimetön keskustelupalsta jossa siltikin joku voi aina tunnistaa kirjoittajan.

[QUOTE="sama";23368484]Ei se mitään huolen purkamista ole jos jatkuvasti haukkuu miestään jollain nettipalstalla niin että blaablaablaa vaan sinne suuntaan. Silloin kun mies haukkuu naistaan kavereille, me naiset ollaan aivan valmiita jättämään miehemme ja esitetään jotain säälittävää siipirikkoa, mutta kun nainen haukkuu miestään netissä jossa on satoja muita ihmisiä ja antaa miehestään todella ruman ''kuvan'' koko nettimaailmalle, sekö on oikeutettua?[/QUOTE]

No ensinnäkin..täällä keskustellaan anonyymeina. Täällä haukutaan myös neuvolan tädit,opettajat,pomot,työkaverit,sisarukset,kummit,omat vanhemmat,lasten kaverit,putkimiehet,naapurin koira,isovanhemmat..

Mun mielestä on vähän eri asia puhua paskaa miehestä omille kavereilleen tai ympäri kyliä,kuin purkaa huolensa netissä niin että kukaan ei tunnista. Järkevä ihminen osaa kyllä viilata yksityiskohdat niin,että jutun pointti säilyy,mutta yksityisyys on suojattu.

Ei oo tapana puhua kavereille meidän seksielämästä,varsinkaan miehen selän takana,mutta täällä voin ihan hyvin kysyä jotain arkaluontoistakin asiaa ilman kiusaantumista ja miehen yksityisyyden loukkaamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23368460:
ennen kuin luovuttaa sen miehen suhteen niin voi yrittää vaihtaa keskustelutyyliä. ja jos tarve vaatii niin saa pakottaa miestä kuuntelemaan.

tiettyjen tapausten kohdalla ei auta vaikka muuttaisi itsessään mitä. nyt on taas havaittavissa tätä että naisen tulee joustaa ja joustaa miehen vuoksi, mutta miehen ei tarvitse tehdä mitään. eikä se pakottaminen mitään auta, turhaa. eikä niin mun mielestä pitäis joutua tekemäänkään.

[QUOTE="sama";23368507]ja mistäs sinä päättelit että en ole ollut sinua kauemmin omassa parisuhteessa? :) Ollaan oltu yhdessä 19 vuotta, että sikäli :)[/QUOTE]

Okei,no hieno homma! Ajattelin vain,kun tekstisi näytti lähinnä siltä että sulla olisi ikää tuo 19 vuotta,en tarkoita pahalla :) Hieman naiivilta vain. Sä oot sit ensimmäinen ihminen jonka tiedän,joka on elänyt parisuhteessa melkein kaksikymmentä vuotta ilman kriisin kriisiä :) Onnittelut!

[QUOTE="blaablaablaa";23368528]tiettyjen tapausten kohdalla ei auta vaikka muuttaisi itsessään mitä. nyt on taas havaittavissa tätä että naisen tulee joustaa ja joustaa miehen vuoksi, mutta miehen ei tarvitse tehdä mitään. eikä se pakottaminen mitään auta, turhaa. eikä niin mun mielestä pitäis joutua tekemäänkään.[/QUOTE]

pointti on se että viimeinen keino EI ole alistuminen, valittaminen ja asioihin "tyytyminen". ;) jos homma ei toimi niin jatketaan ettiä uusia keinoja että saatais ongelmat selvitetty. ei se auta mitään jos oot ovimattona kotona ja valitat selän takana tai kärsit hiljaa. se tuo lohtua hetken mutta ei poista ongelmaa. jos mies ei kuuntle sua niin etti joku jota se kuuntelee. voi kääntyä ammattiauttajan puoleen tai tarvittaessa ottaa aikalisää. niiltäjotka jatkuvasti valittaa ja vinkuu voisi kysyä että onko oikeesti kaikki keinot kokeiltu??

Tasa-arvo ei ole sitä että kaikki tekevät samalla tavalla kaikkea, vaan sitä että toisen tekemä asia ei ole arvokkaampi kuin toisen. Jos toinen puoliso laittaa ruuan ja toinen tiskaa niin he voivat silti olla tasa-arvoisia vaikka tekevät eri asioita.
Tasa-arvo ei ole myöskään sitä että jokainen saa saman palkan, vaan sitä että samasta työstä maksetaan sama palkka. Jos työ on fyysistä ja mies jaksaa nostaa enemmän, silloin he eivät tee samaa työtä ja on ihan loogista että se joka tekee enemmän, saa myös siitä enemmän palkkaa.

Feministi muuten tarkoittaa alunperin tasa-arvon kannattajaa, joten katson feministin paremmaksi kuin täyssovinistin.

Toinen asia taas on se että miksi niin moni perheenisä pettää. Ainakin tällaiset syyt olen kuullut; liian vähän seksiä suhteessa ja vaimo nalkuttaa koko ajan eikä mies osaa tehdä mitään oikein. Silloin mies hakee sitä hyvää oloa muualta kun kotona tulee vain paha olo.

Mä olen kyllä osittain ap:n kanssa samaa mieltä. Pointtihan on siinä, että suurin osa odotuksista tulee kohdistaa omaan itseensä, eikä suinkaan puolisoonsa.

Jos et ole tyytyväinen johonkin puolisosi toimintatapaan (nyt en tarkoita pahoinpitelyä tms., vaan esim. siivousintoa, keskusteluhalukkuutta, vessanrenkaan ylösjättämistä), niin vika ei välttämättä olekaan puolisossasi vaan siinä, millaisia ennakkoasenteita olet ladannut. Kannattaa siis ensiksi miettiä oma suhtautuminen asioihin kuntoon ja vasta sitten alkaa pakoittaa toista muuttumaan.

Tietysti välillä on molempien tehtävä kompromissejä, että parisuhde onnistuu.

[QUOTE="vieras";23368519]No ensinnäkin..täällä keskustellaan anonyymeina. Täällä haukutaan myös neuvolan tädit,opettajat,pomot,työkaverit,sisarukset,kummit,omat vanhemmat,lasten kaverit,putkimiehet,naapurin koira,isovanhemmat..

Mun mielestä on vähän eri asia puhua paskaa miehestä omille kavereilleen tai ympäri kyliä,kuin purkaa huolensa netissä niin että kukaan ei tunnista. Järkevä ihminen osaa kyllä viilata yksityiskohdat niin,että jutun pointti säilyy,mutta yksityisyys on suojattu.

Ei oo tapana puhua kavereille meidän seksielämästä,varsinkaan miehen selän takana,mutta täällä voin ihan hyvin kysyä jotain arkaluontoistakin asiaa ilman kiusaantumista ja miehen yksityisyyden loukkaamista.[/QUOTE]

Vertaat siis miestäsi = ihmistä jonka oletetaan olevan paras ystävä, sielunkumppani ja se rakkain, putkimieheen ja naapurin koiraan...aika mielenkiintoinen tapa kertoa paljonko se mies sinulle merkitsee loppupeleissä.

Kysymyshän ei ollut huolten kertomisesta nettipalstalla tai niiden jakamisesta kavereille, vaan miehen haukkumisesta, solvaamisesta ja panettelusta nettimaailmassa. Mikä ero siinä on että omaa miestään saa haukkua täällä jos kerran sille on olemassa omat sääntönsä muidenkin ihmisten kohdalla? Mikä oikeus ihmisillä on haukkua sitä miestään netissä? Ei ole ihme että toiset miehet suorastaan pelkäävät sitoutumista, mullakin tulis pelko perseeseen kun lukee esim. näitäkin sivuja. Ei se voi olla mahdollista että aina ja kaikkialla miehet ovat niitä paskoja. Tulee mieleen että ei me naiset todellakaan olla sen parempia kuin sukat lattialle jättävä aviomies, kun jatkuvasti jaksetaan haukkua heitä takanapäin täällä.

Yhteistyössä