Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Tai se pullukka seitsenkuisen käsi mikä painautuu poskea vasten ja nenä kaulalle ennen kuin laitetaan sänkyyn nukkumaan :heart: :heart: :heart: *Pakahtuu* =)
Alkuperäinen kirjoittaja oih:Tai se kun 11 kk ikäinen ottaa poskista kiinni ja hymyssä suin pussaa ja hieroo neniä vastakkain.
Tai kun tulet ovesta sisään (ulkoa), ei tahdo nahoissaan pysyä, hihkuu ja kiljuu ja konttaa luokse. Ja rutistaa jaloista kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai kun viisivuotias tulee ulkoa ja sanoo, "tulin vain antamaan suukon", ja painuu takaisin ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tai se kantapää, joka möyryää välillä tuossa oikeassa kyljessä. :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tai se kantapää, joka möyryää välillä tuossa oikeassa kyljessä. :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Tai kun neljä vuotias sanoo ylpeänä kerhosta tullessaan että "äiti, minä söin kaikki eväsleivät, vaan puolet jäi jälelle" :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tai se kantapää, joka möyryää välillä tuossa oikeassa kyljessä. :heart:![]()
EIh. Mulla on vauvakuume. :ashamed: Mutta ei meille enää tule vauvoja. Mutta hirveä kuume on. Millos se sun la?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mussa on jotain vikaa tai olen masentunu tai jotain... Noi kaikki edellä kerrotut on ihania, mut NIIN lyhyitä ilon hetkiä tässä p..kassa jota lapsiperhe-elämäksi kutsutaan, etteivät ne jaksa pelastaa kokonaisuutta. Perusvire mulla negatiivinen, tympääntynyt, katuva, väsynyt, loppuunpalanut. Huono äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Tai se, kun 13-vuotiaan kanssa katsomme toisiamme silmiin ja nauramme yhteiselle vitsille... tai kun poju sanoo, ettei hänellä voisi olla parempia vanhempia :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mussa on jotain vikaa tai olen masentunu tai jotain... Noi kaikki edellä kerrotut on ihania, mut NIIN lyhyitä ilon hetkiä tässä p..kassa jota lapsiperhe-elämäksi kutsutaan, etteivät ne jaksa pelastaa kokonaisuutta. Perusvire mulla negatiivinen, tympääntynyt, katuva, väsynyt, loppuunpalanut. Huono äiti.
To on totta, että noi ovat elämän kohokohtia, ja lyhyitä. Ehkäpä se elämän tarkoitus on vain jonkin sorttinen pakertaminen, pilkahdusten välissä. =) :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Tai se, kun 13-vuotiaan kanssa katsomme toisiamme silmiin ja nauramme yhteiselle vitsille... tai kun poju sanoo, ettei hänellä voisi olla parempia vanhempia :heart:
Heh, kuulin vähän erilaisen tarinan erään murrosikäisen perheestä.... tytär oli isälleen (joka oli vahingossa tytön suihkussa ollessa vienyt pyyhkeitä pesuhuoneeseen) huutanut että painu v*ttuun senkin keski-ikäinen pervo. Iskä tuumas et koki sillä hetkellä oikein vanhempana onnistumisen juhlaa....![]()
![]()