Siis oikeeesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mankell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tai se kun 11 kk ikäinen ottaa poskista kiinni ja hymyssä suin pussaa ja hieroo neniä vastakkain.

Tai kun tulet ovesta sisään (ulkoa), ei tahdo nahoissaan pysyä, hihkuu ja kiljuu ja konttaa luokse. Ja rutistaa jaloista kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja oih:
Tai se kun 11 kk ikäinen ottaa poskista kiinni ja hymyssä suin pussaa ja hieroo neniä vastakkain.

Tai kun tulet ovesta sisään (ulkoa), ei tahdo nahoissaan pysyä, hihkuu ja kiljuu ja konttaa luokse. Ja rutistaa jaloista kunnolla.

Juuh, toi on kans meillä in. Vaavi 9kk heiluttaa käsiä ja lähtee menlein lentoon onnesta kun näkee MUT!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai kun viisivuotias tulee ulkoa ja sanoo, "tulin vain antamaan suukon", ja painuu takaisin ulos.

Noi 5veet on kans aika ihania. Mun viisvee mietti kerran, että äiti on kyllä ihana. Mutta vielä ihanempaa on kattoo telkkaa... :D

Kieltämättä 4,5-vuotiaan voimakastahtoisen uhmiksen kanssa tulee mietittyä eräänkin kerran päivässä, että kuka perhana käski lapsia tekemään!! :headwall: Onneksi se kuitenkin joskus osaa olla ihanakin ja tuo alle 2-vuotias muistaa pelastaa tilanteen...

Mussa on jotain vikaa tai olen masentunu tai jotain... Noi kaikki edellä kerrotut on ihania, mut NIIN lyhyitä ilon hetkiä tässä p..kassa jota lapsiperhe-elämäksi kutsutaan, etteivät ne jaksa pelastaa kokonaisuutta. Perusvire mulla negatiivinen, tympääntynyt, katuva, väsynyt, loppuunpalanut. Huono äiti.

Mussa on jotain vikaa tai olen masentunu tai jotain... Noi kaikki edellä kerrotut on ihania, mut NIIN lyhyitä ilon hetkiä tässä p..kassa jota lapsiperhe-elämäksi kutsutaan, etteivät ne jaksa pelastaa kokonaisuutta. Perusvire mulla negatiivinen, tympääntynyt, katuva, väsynyt, loppuunpalanut. Huono äiti.

To on totta, että noi ovat elämän kohokohtia, ja lyhyitä. Ehkäpä se elämän tarkoitus on vain jonkin sorttinen pakertaminen, pilkahdusten välissä. =) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Tai se, kun 13-vuotiaan kanssa katsomme toisiamme silmiin ja nauramme yhteiselle vitsille... tai kun poju sanoo, ettei hänellä voisi olla parempia vanhempia :heart:

Heh, kuulin vähän erilaisen tarinan erään murrosikäisen perheestä.... tytär oli isälleen (joka oli vahingossa tytön suihkussa ollessa vienyt pyyhkeitä pesuhuoneeseen) huutanut että painu v*ttuun senkin keski-ikäinen pervo. Iskä tuumas et koki sillä hetkellä oikein vanhempana onnistumisen juhlaa.... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:

To on totta, että noi ovat elämän kohokohtia, ja lyhyitä. Ehkäpä se elämän tarkoitus on vain jonkin sorttinen pakertaminen, pilkahdusten välissä. =) :hug:

Niin. Jotenkin vaan tuntuu että on epäreilua että elämän tarkotus on vaan toi pakertaminen. Mitä siitä saa? Miksi ylipäätään haluta omia lapsiaan tänne elämään tällaista elämää? Kun tietää ettei se kenelläkään (tai ainakin äärimmäisen harvalla) ole ainaista ruusuilla tanssimista. Ja kellepä sitä enempää hyvää ja onnea toivoisi kuin omille lapsilleen?

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Tai se, kun 13-vuotiaan kanssa katsomme toisiamme silmiin ja nauramme yhteiselle vitsille... tai kun poju sanoo, ettei hänellä voisi olla parempia vanhempia :heart:

Heh, kuulin vähän erilaisen tarinan erään murrosikäisen perheestä.... tytär oli isälleen (joka oli vahingossa tytön suihkussa ollessa vienyt pyyhkeitä pesuhuoneeseen) huutanut että painu v*ttuun senkin keski-ikäinen pervo. Iskä tuumas et koki sillä hetkellä oikein vanhempana onnistumisen juhlaa.... :whistle: :D

:D Esikoisen kanssa on ainakin tähän saakka ollut vielä helppoa, mutta tuollaisia sanoja voisin ajatella kuulevani tytyn suusta, kunhan hän ehtii murrosikään saakka :whistle:

Yhteistyössä