Siis nytkö se Kanerva on erotettu? Iltalehden sivuilta ainakin saa sellasen käsityksen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ole aprillia, on tullut mm. radion uutisissa myös..

ja just pitivät tiedotustilaisuuden, olis aika paha pila. Mutta joo, kanerva erotettu ja Stubb tulee tilalle. Ihan ok mies minun mielestä. Kanervaa käy sääliksi, olihan sen vähän hölmö, mutta liikaa on sitä riepoteltu.

onko se teistä oikein että sai potkut ton tekstiviestittelyn takia ?
Mä en henk.koht oikein miellä sitä oikeaksi sillä eihän Vanhanenkaan saanut potkuja vaikka sen Kurosen kanssa pelehti ja pisteli työkännyllään viestejä menemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja entäs:
Mitä mieltä Stubbista?

On se jokseenkin ärsyttävän oloinen kaveri...

:wave: Mulla sama käsitys...

Ja mun mielestä taas tosi tosi jees. Vaikuttaa hyvinkin mukavalta ja asiantuntevalta kaverilta, joka tulee takuulla toimeen hyvin ihmisten kanssa ulkomailla edustaessaan. Ja osaa ehkä käyttää työkännykkäänsä työasioihin...

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
onko se teistä oikein että sai potkut ton tekstiviestittelyn takia ?
Mä en henk.koht oikein miellä sitä oikeaksi sillä eihän Vanhanenkaan saanut potkuja vaikka sen Kurosen kanssa pelehti ja pisteli työkännyllään viestejä menemään.

Minä ymmärtäisin potkut sillon, jos oikeasti kyse olis ollu jostain alaikäisen vikittelystä, tai laittomasta puuhasta ( = huorasta ). Mutta nyt: ihmisen yksityiset, arkaluontoiset, vihjailsevat viestit on julkastu ja mies erotettu sen takia.
Kuinka moni suomalainen pettää parisuhteessa, ja se petos alkaa nimenomaan pikkutuhmien viestien / sähköpostien lähettelyllä? Ei niitäkään eroteta sen takia niiden virasta... Tämä koko asia on saanu niin julmetut mittasuhteet, että menee yli ymmärryksen.

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
eiks tää stubb ole hurri? ei hyvä valinta...

JUST hyvä valinta, itse asiassa ihan paras vaihtoehto (kaverin ainoa huono puoli on se että on Kokoomuslainen).

Nuori ja fiksu mies, kansainvälinen, erittäin sujuvasanainen ja miellyttävä. Kaikin puolin paras vaihtoehto hoitamaan ulkomaisia suhteita.

En tiedä onko ruotsalainen, mutta ruotsinkielisyydestä ei ainakaan haittaa ole, päinvastoin.

Mulle olis ollu ihan yks hailee vaikka jahtais ketä mutta kun VALEHTELEE ja vielä valehtelee vähän lisääkin niin johan se kertoo ettei mies osaa ajatella ihan niinkuin ministerin kuuluisi. Olis pitäny ymmärtää mitä on tullu tehtyä ja olis vaikka sanonut että "näin tuli tehtyä, sori". Yritti hätävalheilla peitellä sotkujaa niin ei hyvä ollenkaan....

Mun mielestä taas oli 100% oikea ratkaisu antaa Kanervalle kenkää. Kyseessä on uskottavuus Suomea edustavana poliitikkona. Valehteleminen ja vähätteleminen ei ainakaan kohentanut uskottavuutta. Puhumattakaan surkeasta mausta naisten suhteen ;-D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

JUST hyvä valinta, itse asiassa ihan paras vaihtoehto (kaverin ainoa huono puoli on se että on Kokoomuslainen).

Nuori ja fiksu mies, kansainvälinen, erittäin sujuvasanainen ja miellyttävä. Kaikin puolin paras vaihtoehto hoitamaan ulkomaisia suhteita.

En tiedä onko ruotsalainen, mutta ruotsinkielisyydestä ei ainakaan haittaa ole, päinvastoin.

Kohta ollaan natohommissakin ihan kympillä. Eikös se niistä ole jauhanut kokoajan.

Alkuperäinen kirjoittaja oikein meni:
Mun mielestä taas oli 100% oikea ratkaisu antaa Kanervalle kenkää. Kyseessä on uskottavuus Suomea edustavana poliitikkona. Valehteleminen ja vähätteleminen ei ainakaan kohentanut uskottavuutta. Puhumattakaan surkeasta mausta naisten suhteen ;-D

Peesi :flower: :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Kohta ollaan natohommissakin ihan kympillä. Eikös se niistä ole jauhanut kokoajan.

No jaa, epäilenpä muutenkin ja vielä enemmän epäilen että Stubb siitä yksinään päättäisi...

Yhteistyössä