Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ole aprillia, on tullut mm. radion uutisissa myös..
Alkuperäinen kirjoittaja entäs:Mitä mieltä Stubbista?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ole aprillia, on tullut mm. radion uutisissa myös..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja entäs:Mitä mieltä Stubbista?
On se jokseenkin ärsyttävän oloinen kaveri...
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja entäs:Mitä mieltä Stubbista?
On se jokseenkin ärsyttävän oloinen kaveri...
:wave: Mulla sama käsitys...
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:onko se teistä oikein että sai potkut ton tekstiviestittelyn takia ?
Mä en henk.koht oikein miellä sitä oikeaksi sillä eihän Vanhanenkaan saanut potkuja vaikka sen Kurosen kanssa pelehti ja pisteli työkännyllään viestejä menemään.
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:eiks tää stubb ole hurri? ei hyvä valinta...
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja WTF:eiks tää stubb ole hurri? ei hyvä valinta...
JUST hyvä valinta, itse asiassa ihan paras vaihtoehto (kaverin ainoa huono puoli on se että on Kokoomuslainen).
Nuori ja fiksu mies, kansainvälinen, erittäin sujuvasanainen ja miellyttävä. Kaikin puolin paras vaihtoehto hoitamaan ulkomaisia suhteita.
En tiedä onko ruotsalainen, mutta ruotsinkielisyydestä ei ainakaan haittaa ole, päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja oikein meni:Mun mielestä taas oli 100% oikea ratkaisu antaa Kanervalle kenkää. Kyseessä on uskottavuus Suomea edustavana poliitikkona. Valehteleminen ja vähätteleminen ei ainakaan kohentanut uskottavuutta. Puhumattakaan surkeasta mausta naisten suhteen ;-D
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja WTF:eiks tää stubb ole hurri? ei hyvä valinta...
JUST hyvä valinta, itse asiassa ihan paras vaihtoehto (kaverin ainoa huono puoli on se että on Kokoomuslainen).
Nuori ja fiksu mies, kansainvälinen, erittäin sujuvasanainen ja miellyttävä. Kaikin puolin paras vaihtoehto hoitamaan ulkomaisia suhteita.
En tiedä onko ruotsalainen, mutta ruotsinkielisyydestä ei ainakaan haittaa ole, päinvastoin.
Kohta ollaan natohommissakin ihan kympillä. Eikös se niistä ole jauhanut kokoajan.