Siis nyt mulla on siipi ihan maassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jotain vialla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jotain vialla

Vieras
Mulla vaan tota painoa kertyy ja kertyy.Tulee sellasia laihdutus/kuntoilu kausia,mut sit ne aina on vaan lopahtanu.Mua masentaa niin tää oloni ja miltä näytän...Eilen joku tokas et'olisin muka laihtunu!?Mut p****t!Mulla on tullu vaan painoa lisää ja painoindeksi 26 tällä hetkellä.Koitan syödä terveellisesti,mut ei aina pysty katsoon-en siis ainaka mä!-että olis kevyttä...Ja sit tulee popsittua lasten kipoista nameja,sipsejä,tilattua pizzaa tai ostettua mäkki ruokia.ARGH!Mua niin ottaa päähän tää.En saa itestäni niskasta kiinni ja mennä vaik nyt tonne pihalle juokseen!*vesisateeseen*Se tekis kyl hyvää.....

Tiedän tunteen. Nyt pakotin itseni kuntoslille ja jäin koukkuun. Paino ei oo tippunu, mutta uskon kiinteytymisen ainakin näkyvän nopeemmin ja oma olo paljon parempi!!!!!!

Mun painoindeksi on 28 ja sama fiilis... ehkä vaan huonompi kuin sulla, kun tätä painoa niin paljon enemmän :( Ei se auta, kuin yrittää vain pysyä kovana! Tänään olin pelaamassa jalista ja huomenna kuntopyörällä pyöräilyä, pikkuhiljaa vain eteenpäin!

Juu...kiitos teille muutamille jotka edes vähän otitte kantaa...Tää vaan on niin masentavaa ja vaikeeta alottaa toi ittensä kunnon kohottaminen:pitäis joku todellinen kipinä löytää ja joku joka mut potkis aina liikkeelle tms.Ei oo vielä hetkauttanu et'ajattelen verenpaineita yms.Joku apu pitää saada!!!!Yhyyy....

Yhteistyössä