Siis nyt kyllä kerrotte, millä hemmetillä nuo räksät saa pihapiiristä hittoon?? >:|

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yyhoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yyhoo"

Vieras
On taas se aika vuodesta, kun nuo paskiaiset on ilmestyneet tuohon pörräilemään. Hitto, kun ei mattoja uskalla tuulettaa, eikä pyykkiäkään viedä pihalle, kun ne ruikkii ja sotkee joka paikan... : / Ja joo, mitään asetta en suostu huusholiini hommaamaan, eikä täällä sais mitään ampuakaan,kun ollaan vielä taajama-alueella.

kuulapyssy on nyt ase mutta ei ne siihen kuole, lähtee pois. Tai hyvä jos yksi kuolis niin laita se sit roikumaan kepin nokkaan niin ei tuu muutkaan sen jälkeen.

Onko sulla lintupelättimiä? Vaikkakaan räklä ei tee muuta kuin räkättää nokkaansa, ettei haittaa.

Jos niillä on pesäpuuhat pihallasi, niin aika vaikea niitä on hävittää sieltä. Isommat linnut syövät niiden poikasia ja kun olet pari kertaa katsellut, miten äitiräklä koettaa pelastaa poikasensa nälkäisen linnun nokasta ja kuinka poikanen piipittää viimeiset piipityksensä, niin sen jälkeen ainakin minun oli vaikea inhota räkliä. Ne kuitenkin häviävät heinäkuussa, jos siis vielä tekevät toisen poikueen, mutta kyllä me pian ollaan syksyssä ja päästään eroon kesäisestä luonnosta. Koeta kestää!

[QUOTE="vieras.";29861059]Onko sulla lintupelättimiä? Vaikkakaan räklä ei tee muuta kuin räkättää nokkaansa, ettei haittaa.

Jos niillä on pesäpuuhat pihallasi, niin aika vaikea niitä on hävittää sieltä. Isommat linnut syövät niiden poikasia ja kun olet pari kertaa katsellut, miten äitiräklä koettaa pelastaa poikasensa nälkäisen linnun nokasta ja kuinka poikanen piipittää viimeiset piipityksensä, niin sen jälkeen ainakin minun oli vaikea inhota räkliä. Ne kuitenkin häviävät heinäkuussa, jos siis vielä tekevät toisen poikueen, mutta kyllä me pian ollaan syksyssä ja päästään eroon kesäisestä luonnosta. Koeta kestää![/QUOTE]

Joo kun vaan räkättäisivätkin, mutta kun ne paskoo kaikki pyykit, matot, pihakalusteet jopa ikkunat jne. Mua ei se säksätys haittaisi yhtään, kunhan vaan jättäisivät paikat sotkematta. Enkä ole vielä räksänvarmaa linnunpelätintä löytäyt tähän mennessä. Kai sitä pitää sitten vaan lähteä jotain kattilan kansia paukuttelemaan tuonne pihalle... Ja minuun ei vetoa tuo poikastarina. Kun on saanut lakanat pestä useampaan kertaan, niin jopa toivoo, että joku iso lintu tulis ja pistelis poskeensa joka ikisen noista ruikkijoista...

Oon varmaan jotenkin kieroutunut, mutta tykkään räkäteistä. Samoin lokeista. Ja juu, useamman kerran kesässä saan pestä parvekelaseista lokinpaskaa, mutta mitäs sitten. Hieno lintu ja ihana ääni =)
Räksätkin pommittaa ikkunoita kun kissat tykkää ikkunalaudoilla makoilla.