siis nyt en enää ymmärrä

Elikkä.... Ennen raskautta painoin n.50g (158cm). Raskauden aikana paino nousi 10kg josta 6kg jäi synnärille. Harmikseni maito loppui jo kuukauden kuluttua synnytyksestä eli imettäminen ei minua laihduttanut kuin ehkä kilon. Synnytyksestä on nyt 5kk aikaa, ja siitä edelliset 2kk paino pysyi 52,5-53,5kilossa. Nyt parin kolmen viikon aikana painoni on noussut hurjasti, painan jo 59kiloa ihan tyhjällä vatsallakin. Mielestäni olen syönyt paljon vähemmän roskaruokaa ja herkkuja kuin heti synnytyksen jälkeen... Onko muille käynyt näin?
Vatsaa on tullut hiukan lisää ja harmittaa kyllä nyt kesällä kun ei kamalasti viitsi kesävaatteita pitää ellei sitten halua koko ajan vatsaa vetää sisäänpäin.
Olen ajatellut nyt tällaista, liikuntaa enemmän ja pienempiä aterioita ja enemmän nestettä. Saisiko siten rasvat pois vatsan seudulta, muualla sitä ei taida ollakkaan...?
Vatsalihaksia en pysty vieläkään tekemään, kun selkää ja alavatsaa juilii niin ikävästi kun yrittää....
Ja tarvis vähän kannustustakin mutta mies on armeijassa eli häneltä ei mitään tukea oikeastaan saa.... Entä miten ihmeessä sais itsensä kuriin ettei siis tosiaankaan söisi mitään "turhanpäiväistä"....
Neuvoja?
:'(
 
Musta tuntuu että sun tapauksessa auttaa ihan vaan runsas liikunta ja paljon vettä(mikä vie myös jatkuvaa napostelun tarvetta), vaikka kyl vaikuttaa että oot ihan tarpeeks hoikka tossa painossa.. no jokainen on oman kehonsa vartija.
mulla tarvitaan jo järeemmät aseet käyttöön kun pituutta on vaivaiset 147cm ja elopainoa 76,5kg. tavoitepaino on mulla 53kg
 

Yhteistyössä