Siis nylkyttääkö muidenkin miehet??:o

  • Viestiketjun aloittaja hilma
  • Ensimmäinen viesti
hilma
Olen monesti ajatellut, et omani on varmaan ainoa tjsp...siis ei tarvi juurikaan persettä tarjota, kun on jo nylkyttelemässä...siis huumorilla, mutta kuitenkin! Joskus tämä ärsyttää, mutta lähinnä naurattaa...onko ukot oikeasti noin koiria?!? :eek: :D
 
Siis mitä?Sin pyllistät,kumarrut ja mies nylkyttää niinkö?Ei meillä kyllä nylkytetä,mutta kyllä se takapuolesta kouraisee usein jos kyykin jotain:) :D Ja jos se ei kouraise kysyn mikset ottanut kiinni :LOL: mut joo,ei se kyllä nylkytä :|
 
vieras
Ihmettelin samaa, kun luin tuota ketjua. Ihan teinihuumoria, todella säälittävää aikuiselta mieheltä. Joku jopa sanoi, että hänen miehensä tekee tuota lasten nähden :eek: Sairasta! Vanhempien seksihuumori ei todellakaan ole tarkoitettu lasten silmille! Älkää sitten ihmetelkö, kun lapsi matkii ja tekee tuota jollekin..joku lto jo kertoi, että on nähnyt lasten päiväkodissa tekevän tuota. Täysin sopimatonta tehdä noin lapsen nähden.
 
vieras
Mun mies tekee, mutta ei ikinä lasten nähden. Lähinnä se on sellaista halatessa likistymistä, siis "siitä" kohdasta vähän kovemmin. Joskus harvoin, kun ollaan ihan kahden, niin jos teen jotain, missä pitää kumartua, mies saattaa ottaa lanteilta kiinni ja tehdä muutaman työnnön mua vasten.
Musta on vaan ihanaa, että se tykkää musta niin. Vaikkei se mulle miltään tunnukaan, niin silti nautin siitä läheisyydestä ja kiinni pitämisestä.
Mikä siinä on säälittävää, jos mies tykkää puolisostaan?
 
maria
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies tekee, mutta ei ikinä lasten nähden. Lähinnä se on sellaista halatessa likistymistä, siis "siitä" kohdasta vähän kovemmin. Joskus harvoin, kun ollaan ihan kahden, niin jos teen jotain, missä pitää kumartua, mies saattaa ottaa lanteilta kiinni ja tehdä muutaman työnnön mua vasten.
Musta on vaan ihanaa, että se tykkää musta niin. Vaikkei se mulle miltään tunnukaan, niin silti nautin siitä läheisyydestä ja kiinni pitämisestä.
Mikä siinä on säälittävää, jos mies tykkää puolisostaan?
Samoin aatoksin..
Ja tuohon voisi muutama naputella vastauksen?!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies tekee, mutta ei ikinä lasten nähden. Lähinnä se on sellaista halatessa likistymistä, siis "siitä" kohdasta vähän kovemmin. Joskus harvoin, kun ollaan ihan kahden, niin jos teen jotain, missä pitää kumartua, mies saattaa ottaa lanteilta kiinni ja tehdä muutaman työnnön mua vasten.
Musta on vaan ihanaa, että se tykkää musta niin. Vaikkei se mulle miltään tunnukaan, niin silti nautin siitä läheisyydestä ja kiinni pitämisestä.
Mikä siinä on säälittävää, jos mies tykkää puolisostaan?
Samoin aatoksin..
Ja tuohon voisi muutama naputella vastauksen?!
Alentavaa ja lapsellista. Ihan eläimellistä käytöstä, ihminen ei ole koira.

 
unikuu108
meillä kans mut ei lasten nähden myöskään.. ja kourii tissejä ja kaikkee.. siis huumorilla ja must se on ihan hauskaa.. olikin ankeeta jos ei koskaan kiinnittäis huomiota mihinkään tollaseen paitsi peiton alla lauantaina saunan jälkeen.. :kieh:
 
maria
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alentavaa ja lapsellista. Ihan eläimellistä käytöstä, ihminen ei ole koira.
Ei hyvää päivää :hug: Ei todellakaan eläimellistä! Tai sit me tarkoitetaan eri tapaa tuolla nylkyttämisellä. Ja meillä on muutakin läheisyyttä kuin tuota ohi mennen kiinni tarttumista yms. Enkä koe koskaan alentavana tai lapsellisena tuon rakkaani halailuja, kiinni tarttumisia, nylkyttämisiä tai muitakaan tapoja, joilla hän huomioi minua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja tuskastunut:
No hemmetti! Haluatteko että teitä nylkytetään vai ei? Mitäs sitten pyllistelette?
ihminen pyllistää välillä arjen touhuissa.. tuskin kukaan ärsyyntyneistä on tahalleen takapuoli pystyssä
No niinpä. Ei pyllistäminen tarkoita sitä, että toivoisi miehen nylkyttävän.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja tuskastunut:
No hemmetti! Haluatteko että teitä nylkytetään vai ei? Mitäs sitten pyllistelette?
ihminen pyllistää välillä arjen touhuissa.. tuskin kukaan ärsyyntyneistä on tahalleen takapuoli pystyssä
No niinpä. Ei pyllistäminen tarkoita sitä, että toivoisi miehen nylkyttävän.
Ja joku voi pyllistää, koska haluaa miehen vaikkapa taputtavan pepulle. Ei kaikki tykkää nylkyttämisestä.

 
sekoboltsi tilhi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmettelin samaa, kun luin tuota ketjua. Ihan teinihuumoria, todella säälittävää aikuiselta mieheltä. Joku jopa sanoi, että hänen miehensä tekee tuota lasten nähden :eek: Sairasta! Vanhempien seksihuumori ei todellakaan ole tarkoitettu lasten silmille! Älkää sitten ihmetelkö, kun lapsi matkii ja tekee tuota jollekin..joku lto jo kertoi, että on nähnyt lasten päiväkodissa tekevän tuota. Täysin sopimatonta tehdä noin lapsen nähden.
kaah, no meillä kyllä nylkyttää vaikka lapsi on kotona :D
myös puristelee ja läpsii takalistolle :D eikä se mitään teinihuumoria ole :D
 

Yhteistyössä