Siis noista ALEista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oikeestaan oo ostanu paljon mitään...Marimekolta omppupaidan ja -hatun tytölle.Lindexiltä muutamat trikoot tytölle nyt kesäksi ja syksyksi ja tunikan.Siinäpä ne tais olla.Loppurysäyksiä odotellessa:)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
nettikaupoista lähinnä tehnyt löytöjä, ja mitä löytöjä!! :D marimekolla aattelin vielä ensi viikolla poiketa =)

Siis mistä nettikaupoista sä olet tehnyt ostoksia... Mä en ole löytäny niistäkään vielä mitään?!
Joo Marimekolta mäkin sen hatun :D Lindexiltä yhet legginssit ja tunikan. Exitiltä yhen mekon. Siis siinä on mun saldo!!! Uskomatonta.

Mä oon onneks täällä keskellä ei mitään ja ens viikolla vielä netittömänäkin, joten jos vielä sen jälkeen jotain löytyy, ni katotaan.
Me&I:n, Lingonin ja nettikauppojen alet kuiteskin jonnin verran verotti tiliä :snotty: - sekä itselle että lapsille löytyi.

no ekana päivänä tuli ostettua paljonkin, mutat kun nytr tänään kävin niin ei kerta kaikkiaan ollut mitään..

itselleni ja tytölle löytyi hyvin lindex -70% vaatteita..

ja mihelle H&M , ei nyrt mitään täydellisiä vaatteita , mutta perus kamaa.. ei saa olla kovin nirso että löytää..

niin jasitten tein löydön nikky ja nelly kaupasta ulkoilu asun tytölle tosiii halvalla :whistle:

ihanat vihreät nilkkurit kuopukselle, liilat nilkkurit esikoiselle, keltainen retronahkatakki, småfolkin mekko x2 :D
lastenmetsolassa on jo ale, ja punavuoren peikossa, baobabbaby aloittee sivujen mukaan tiistaina =)

seppälästä tytölle farkkucabrit, pojallle useita paitoja, samoin miehelle, Anttilasta pojalla ja miehelle pari paitaa ja kuismasta leluja lahjoiksi (joululahjoja jo vaikka kuinka monta jes)

Lindexistä lastenvaatteita
tanskalaisista ja ruotsalaisista nettikaupoista (lastenvaate)
punavuorenpeikosta
popista

Kaikki siis lapselle, itelle en ole ostanut kun pikkupöksyjä....