Siis noi Me&I vaatteet on nättejä mutta hullutus mennyt mun mielestä vähän liiallisuuksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Syksyllä sain varmaan sen seitsemänsataakutsua ja viisi kertaa olin niillä. Korvistakin tuli jo, kun piti kuunnella esittelyt niistä samoista vaatteista joka kerta uudelleen ja uudelleen.

Ja siis nättejä vaatteita ja meiltäkin jotain löytyy MUTTA kaupoista ja etenkin Lindexiltä saa samanlaisia, aivan yhtä ihastuttavia ja jopa ihanampiakin ja isommalla ja vaihtuvammalla valikoimalla ja PALJON halvemmalla. Lisäksi minua häiritsee oikeasti se, että suurin osa niistä näyttää pian tosi pestyn näköisiltä. Pesuhaalistuma on toisissa vaatteissa siis todella häiritsevää mielestäni.

En siis oikeasti käsitä, että mikä mania on ostaa ihan samanlaista vaatetta mitä saa muualtakin enkä allekirjoita vaatteiden laatua.

Vaikka ne kestäis kulutusta niin minusta se on pieni ilo, jos vaate näyttää heti tosi haalistuneelta ninkon monet niistä tekee. Ennenkuin olin perehtynyt edes niihin vaatteisiin niin olin nähnyt jotain mekkoja naisillakin ja miettinyt, että miten joku viitsii käyttää sellaista haalistunutta kauhtanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syksyllä sain varmaan sen seitsemänsataakutsua ja viisi kertaa olin niillä. Korvistakin tuli jo, kun piti kuunnella esittelyt niistä samoista vaatteista joka kerta uudelleen ja uudelleen.

Ja siis nättejä vaatteita ja meiltäkin jotain löytyy MUTTA kaupoista ja etenkin Lindexiltä saa samanlaisia, aivan yhtä ihastuttavia ja jopa ihanampiakin ja isommalla ja vaihtuvammalla valikoimalla ja PALJON halvemmalla. Lisäksi minua häiritsee oikeasti se, että suurin osa niistä näyttää pian tosi pestyn näköisiltä. Pesuhaalistuma on toisissa vaatteissa siis todella häiritsevää mielestäni.

En siis oikeasti käsitä, että mikä mania on ostaa ihan samanlaista vaatetta mitä saa muualtakin enkä allekirjoita vaatteiden laatua.

No, meillä on pari Me&I vaatetta, ne ei ole haalistuneet.

Lindexin uusretrot sen sijaan haalistuu jo parin pesun jälkeen.

Osa vaatteista on kuin uusia kovan käytön ja monen pesunkin jälkeen (mm. farkut, plyysihousut, froteehousut, osa paidoista). Osa paidoista on levähtäny ja venähtäny yli-isoiksi (olisi ehkä pitänyt alkujaan ottaa pienempi koko). Osa on haalistunut todella paljon. Yksikään vaate ei ole meillä hajonnut. Kaikkia on pesty ohjeiden mukaisesti. Päällä ihanan tuntuisia vaatteita, mutta kaikissa ei hinta-laatu ole mielestäni kohdallaan.

Kerran olen kutsuilla ollut ja testiksi tilasin itselleni tunikan ja lapselle yhden setin. Oma tunika kestänyt ihan jees, muttei sen kummemmin kuin vaikka Lindexin vaatteet. Hinnat pilvissä ja mulla ainakin on tullut mitta täyteen uusretroa tässä viimeisen vuoden, parin aikana. Kaikelle on aikansa ja jossain vaiheessa on aika siirtyä eteenpäin.

itse sitä mieltä että kangaslaatu on näissä vaatteissa hyvä. tytön päärynäpaidasta värit lähti 2 pesun jälkeen. pojan yksivärinen paita ja molempien housut aivan huippukunnossa vieläkin. eli kyllä tästäkin merkistä täytyy oppia etsimään ne parhaimmat.

vielä jatkoa. noista housuista. pojalle ostin samaan aikaan H&M golleget (14,95) ja nuo ME&I (28?) ensinnäkin hoikalle pojalle oli hyötyä noista kalliimman merkin vyötärökiristyksestä. toiseksi n. 1kk käytön jälkeen H&M punaiset housut olivat jo aika haalistuneet (pesuohjeita noudatettu, eikä rumpukuivattu). mutta nuo ME&Ihousut onneksi mahtuu näin puolen vuoden päästäkin jalkaan ja edelleen samassa kunnossa kuin uudet. en itse ainakaan näe mitään valitettavaa. että tässä kohdin hinta kyllä kohdallaan, tosin halvempiakin housua voi vielä käyttää kun ehjät ovat. nuo kalliimmat vaan aina eksyvät jalkaan, myös pojan omasta tahdosta.

Mua otti eniten päähän se että ne maksaa 2-3 kertaa enemmän kuin esim. Lindexin vaate ja on kuitenkin tehty jossain huitsun nevadassa..... Ja aika ohutta materiaalia niissä paidoissa olikin...
Ostan mielummin L&B:n vaatteet jos "pitäis" olla noita kalliita "kotimyynti"juttuja... erilaisia kuvioita saa sit H&M/kapp-ahl ja Lindexiltä..... ja jopa tuplasti enemmän vaatteita samalla rahalla.... ;)

Yhteistyössä