Alkuperäinen kirjoittaja v:no ei keittiönoidasta niin tyhmää lasta tulisi!!
Älä unohda, että mä olen sun serkun kummin kaima! :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:joo on kyllä ja keittiönoita on mun täti, pikkuserkkuni on herrahuu ja fantaihana on mun faija.
huh, tuntuupa hyvältä viimein tunustaa.
Niin ja keittis ja päätön seurusteleeAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:joo on kyllä ja keittiönoita on mun täti, pikkuserkkuni on herrahuu ja fantaihana on mun faija.
teillä koko suku sitten palstaileeAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:joo on kyllä ja keittiönoita on mun täti, pikkuserkkuni on herrahuu ja fantaihana on mun faija.
mut keittiksellähän on monta palstan miestä kierrossa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin ja keittis ja päätön seurusteleeAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:joo on kyllä ja keittiönoita on mun täti, pikkuserkkuni on herrahuu ja fantaihana on mun faija.
apua! päätönhän on mun enoAlkuperäinen kirjoittaja v:mut keittiksellähän on monta palstan miestä kierrossa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin ja keittis ja päätön seurusteleeAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:joo on kyllä ja keittiönoita on mun täti, pikkuserkkuni on herrahuu ja fantaihana on mun faija.
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mutta mä olenkin edelleen se palstan mies, joka sai vauvan. B)
Nyt menee jo kaunareiden puolelle pahasti.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:apua! päätönhän on mun enoAlkuperäinen kirjoittaja v:mut keittiksellähän on monta palstan miestä kierrossa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin ja keittis ja päätön seurusteleeAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:joo on kyllä ja keittiönoita on mun täti, pikkuserkkuni on herrahuu ja fantaihana on mun faija.
mut mä kehtaanki täs kohtaa sanoo että sä oot miss J. alexander! mä tiedän! tunnusta!Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia::kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mutta mä olenkin edelleen se palstan mies, joka sai vauvan. B)
Minä en omaa sukupuoltani tiedä... spekulaatioita on puoleen, jos toiseenkin.
no varo vaan,,kohta alkaa keittikseltä pukkaan sullekkin yv:tä,,sitten oot enään mies muitten miesten joukossa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mutta mä olenkin edelleen se palstan mies, joka sai vauvan. B)
sairasta eikö! erittäin sairasta!Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Nyt menee jo kaunareiden puolelle pahasti.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:apua! päätönhän on mun enoAlkuperäinen kirjoittaja v:mut keittiksellähän on monta palstan miestä kierrossa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin ja keittis ja päätön seurusteleeAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:joo on kyllä ja keittiönoita on mun täti, pikkuserkkuni on herrahuu ja fantaihana on mun faija.
Asian tekee vähän vaikeeksi se pienehkö tosiasia, että olen nainen. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja v:no varo vaan,,kohta alkaa keittikseltä pukkaan sullekkin yv:tä,,sitten oot enään mies muitten miesten joukossa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mutta mä olenkin edelleen se palstan mies, joka sai vauvan. B)
no kyllä mä sen tiesinAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Asian tekee vähän vaikeeksi se pienehkö tosiasia, että olen nainen. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja v:no varo vaan,,kohta alkaa keittikseltä pukkaan sullekkin yv:tä,,sitten oot enään mies muitten miesten joukossa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mutta mä olenkin edelleen se palstan mies, joka sai vauvan. B)
Höh, mihin sä nyt mut unohdit ? Siskosi. :'(Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:joo on kyllä ja keittiönoita on mun täti, pikkuserkkuni on herrahuu ja fantaihana on mun faija.
niin ja minut,, lapsesi jonka hylkäsit teinivuosinasiAlkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Höh, mihin sä nyt mut unohdit ? Siskosi. :'(Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:joo on kyllä ja keittiönoita on mun täti, pikkuserkkuni on herrahuu ja fantaihana on mun faija.
Siä oot taas raskaana Varma tieto :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mutta mä olenkin edelleen se palstan mies, joka sai vauvan. B)