Siis niin millä v***lla minä saan lapsen passin pois anopilta?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt lähti järki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt lähti järki

Vieras
Soitettu poliisille ja oikeusavustajalle ja vittu kaikki on sormi suussa.
Mä en voi uskoa, et Suomi ts oikeusvaltio on niin vitun saamaton, että lapsen passi jätetään "no voithan sinä hakea uuden"

Miten sen passin saa pois??????????

Ja ei, anoppipaskiainen ei anna sitä passia, kysytty on jo monet kerrat.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt lähti järki:
Mä en voi uskoa, et Suomi ts oikeusvaltio on niin vitun saamaton, että lapsen passi jätetään "no voithan sinä hakea uuden"

Siis MIKSI ihmeessä ei anna??? Eikö tuo ole varkaus tms.? Miksi ei poliisin kanssa voi oman lapsen passia hakea? Onko tässä takana jotain muutakin?

Alkuperäinen kirjoittaja kummastuttaa:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt lähti järki:

Siis MIKSI ihmeessä ei anna??? Eikö tuo ole varkaus tms.? Miksi ei poliisin kanssa voi oman lapsen passia hakea? Onko tässä takana jotain muutakin?

Mäkin aattelin et kai se jokin rikos on, koska passihan on virallinen asiakirja.
Mun käsittääkseni passi pitää olla lähihuoltajalla. Mutta nähtävästi ei,
ottaa päähän tuo ylimalkainen asenne mitä poliisiltakin tuli.

Niin, mitäs jos tosiaan menet käymään ja vaadit passia. Kuinka kauan anoppi antaa sun nurkissa pyöriä? Jos ja kun alkaa kyllästyä, voit ehdottaa, että soitatte paikalle poliisit.

Kuoletat passin niin sillä ei pääse matkustamaan jos ne luetaan koneellisesti.

Menet poliisin kanssa hakemaan, ei se sen kummempaa ole.

Siis tämä on joku erojuttu? Lastenvalvoja peliin kanssa.

Todella ärsyttävä tilanne. Mutta ymmärrän kyllä poliisiakin, että heillä on muutakin tekemistä kuin ratkoa perheriitoja. Jos kerran matkaa on välissä kuoleta vanha passi ja hae uusi. Hakeminen maksaa yhtä paljon kuin uuden hankinta.

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Mitä se anoppi sillä passilla oikein tekee?

Se paska istuu sen päällä ja nauttii siitä, että sillä on jotain mun lapsesta.

Kyseessä siis ihminen joka koetti puoli vuotta sitten viedä lapsen mukanaan meiltä, koetti taivutella mua antamaan huoltajuuden, sitten kun se ei onnistunut, se koetti taivutella et haen lapsen isältä huoltajuuden ja antaisin sen sille.

Kuulostaa sekavalta, mut oon ihan älyttömän raivoissani nyt.
Mä en kestä et se nainen jaksaa sekoittaa mun elämää AINA!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ahaa:
Todella ärsyttävä tilanne. Mutta ymmärrän kyllä poliisiakin, että heillä on muutakin tekemistä kuin ratkoa perheriitoja. Jos kerran matkaa on välissä kuoleta vanha passi ja hae uusi. Hakeminen maksaa yhtä paljon kuin uuden hankinta.

Näin kai pitäs tehdä. Ärsyttää rahanmeno, ylimääräinen vielä.

No anna sen pitää se passi.
Lapsi ei sitten voi tavata isäänsä eikä taatusti mummoaan, kun ei ole sitä paperia.

Kaikessa hiljaisuudessa haet lapselle henkkarit, niillä voi matkustaa eu-maissa, ja on millä todistaa lapsen henkilöllisyys. Ja sitä et anna kenellekkään!!!!

Äläkä enää ole tekemisissä moisen hullun kanssa!!

Ikinä, etkä milloinkaan.

Soitappa vielä oikeusaputoimistoon ja kysy, voiko asialle tehdä jotakin oikeusteitse..

Hae uusi passi. Ja lähetä anopillesi täst lähtien vaikka kaikki vanhat hesarit ja mainoksetkin, jos kerran tykkää säilyttää tollast paperinkeräyskamaa :D. Laita sille samalla vanhat pankkikortit, parkkiliput jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ahaa:

Näin kai pitäs tehdä. Ärsyttää rahanmeno, ylimääräinen vielä.

Etkä kyllä alistu tohon etkä hae uutta passia!
Pakkohan poliisin on puuttua asiaan. Se passi on sun omaisuutta ja anoppisi pitää passia hallussaan luvattomasti. Oletko uhannut anoppias poliisilla? Jo sekin vois tepsiä. Sanot sille että ilmoitat omaisuuden luvattomasta hallussapidosta poliisille, jos ei palauta passia. Ja pistät eräpäivän mihin mennessä passi on palautettava tai ryhdyt toimiin!

Yhteistyössä