Siis näinkin voi käydä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Otin lapsista sohvalla kuvia koiran kanssa. Meillä on tuollainen pian jo 10v tiibetinspanieli joka ei ole koskaan osannut hypätä itse sohvalle tai sängylle. Alas osaisi tulla, mutta ei tykkää hypätä eikä olekaan enää moneen vuoteen hypännyt alas itse.

Noh.... otin niitä kuvia 1,5h sitten ja äsken huomasin että hups - koira on unohtunut sohvalle. Ja kiltti kun on niin ei vaivautunut huomauttamaankaan asiasta ja sulautuu mukavasti sohvan väreihin niin eihän sitä kukaan huomannut siellä. :D

Voih!! :D

Mulle kävi aika ikävä vahinko kerran. Siivosin keittiön kaapeista rojua pois, ja roskiskaapin ovi oli auki. Meidän vanhempi kissa oli jossain välissä pujahtanut sinne roskiskaappiin, enkä huomannut ollenkaan.

Vasta iltasella aloin kaipailemaan meidän murua, että missä se luuraa. Epäilimme, että on hypännyt partsilta alas, tai livahtanut rappuun. Ei löytynyt pihalta eikä rapusta. Sitten kollattiin kaikki vaatekaapit läpi, eikä vieläkään. Kissa ei älynnyt vastata kissutteluunkaan olleskaa.

Lopulta mulle välähti kurkata roskiskaappiin. Sieltä tämä tuli silmät suurena pois, ja kipitti syömään. Reppana oli ollut tuntikaupalla roskiskaapissa. Ja kiltti kun on, ei sitten viitsinyt suutaan siellä avata, että päästäkee poies.

Kyllä harmitti ja säälitti... vähän naurattikin kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Voih!! :D

Mulle kävi aika ikävä vahinko kerran. Siivosin keittiön kaapeista rojua pois, ja roskiskaapin ovi oli auki. Meidän vanhempi kissa oli jossain välissä pujahtanut sinne roskiskaappiin, enkä huomannut ollenkaan.

Vasta iltasella aloin kaipailemaan meidän murua, että missä se luuraa. Epäilimme, että on hypännyt partsilta alas, tai livahtanut rappuun. Ei löytynyt pihalta eikä rapusta. Sitten kollattiin kaikki vaatekaapit läpi, eikä vieläkään. Kissa ei älynnyt vastata kissutteluunkaan olleskaa.

Lopulta mulle välähti kurkata roskiskaappiin. Sieltä tämä tuli silmät suurena pois, ja kipitti syömään. Reppana oli ollut tuntikaupalla roskiskaapissa. Ja kiltti kun on, ei sitten viitsinyt suutaan siellä avata, että päästäkee poies.

Kyllä harmitti ja säälitti... vähän naurattikin kuitenkin.

Me syötiinkin tossa lasten kanssa ja nyt koira nuohoaa keittiön lattiaa. On sitä raukkaa harmittanut tossa sohvalla, kun ei ole päässyt keittiöön kun me söimme. :D

Yhteistyössä