siis näkyykö vatsa oikeesti näin aikaisin?

Veikkaisin että kyse on hormonaalisesta turvotuksesta, koska kohtu on vielä tossa vaiheessa varsin pieni.
Mulla nyt viikkoja 13+1 ja ihan aavistuksen pyöristynyt. Aamulla siis tuskin pyöristymista huomaa, jos ei tiedä että olen raskaana, mutta iltapäivällä ruokaa useamman kerran suuhun pistäneenä vatsa pullahtaa ulos.
 
minulla, kuten melko monella kaverillakaan tuo turvotus ei ole koskaan lähtenyt pois vaan on jatkunut ihan raskauden loppuun asti. voipa se kovin hoikilla näkyäkin. etenkin jos ruumiinrakenne on tyyliin herneenkin nielaisu näkyy ja kohtu on sopivassa asennossa.
 
huli
juu,turvotusta on..mulla varsinkin illalla oli aina kovimmillaan.. =) varsinainen raskaus alkoi näkyä vasta joskus rv 18..ja jos vähä löysemmän paidan laitto,niin vielä rv30 pysty mahan pistää piiloon.. =)
 
Mulla näkyy vatsa kans ihan selvästi, vaikka vasta viikolla 10 mennään. Siis oma silmä sen huomaa selvästi, ja koko kroppa myös tuntee sen. Karsea olo. Mutta turvotusta siis varmasti on, valitettavasti mulla myös jalat jonkin verran turvonneet, tässä siis odotellaankin josko tuo turvotus jossain vaiheessa hieman "helpottaisi".. Maanantaina onneksi ekaan ultraan, ihanaa :D
 
Turvotukseksi veikkaisin, eihän kohtu kuitenkaan ole tuossa vaiheessa vielä kasvanut... ehkä joskus 12 - 14 viikoilla alkoi siinä häpyluun yläpuolella tuntua semmoinen pienenpieni möykky, ja vatsa niin että ulkopuolisetkin veikkailivat vauvamahaksi joskus 16 - 20 viikoilla.
 

Yhteistyössä