Siis mulla on iso, todellinen ongelma, älkää vähätelkö tai naurako

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kärsin niin kovasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kärsin niin kovasti

Vieras
Ja ongelmahan on sitten sellainen, että mun ukkoni haluaa mua kokoajan, joka julmetun päivä. Mielellään parikin kertaa päivässä.

Ukko on ihan siivo ja siisti, komea jne., mutta kun mulla ei nappaa. Väsyttää vauvan ja pienten hoito, valvominen, kotityöt jne. Ukko on todella äkäinen, jos on pitkä seksitauko ja jo ihan perherauhan vuoksi on haaroja avattava säännöllisesti.

Olenko alistuja?

Mitä tekisitte itse? Mun selittäminen ei auta, himot on kuulemma niin kovat , ettei niiden kanssa pärjää ja vemputttaminen ei ole vaihtoehto.

Mie sanoisin että se on vaan pärjättävä ja sillä sipuli. Mikä siinä on vaihtoehto? Uhkaa lähteä pettämään jos et anna? Saa siinä tapauksessa mennäkin eikä muuten tulisi takaisin enää.

Eli sulla on oikeus sanoa ei, ja miehelläsi velvollisuus sitä eitä kunnioittaa, vikisemättä.

Sopikaa näin aluksi jokin viikkoaikataulu seksille.Kuulostaa tosi tylyltä, mutta sittenpä molemmat tiedätt, milloin sitä seksiä' seuraavan kerran on. Sinä saat muutaman päivän levätä ja ukkosi tietää milloin seuraavan kerran taas saa. Ei miehesi voi tuolla tavalla vaatia joka päivä, opetelkoon tumputtamaan niin kuin muutkin miehet. Tiedän kyllä tuollaisia tapauksia ja mielestäni kyse on jo ihan sairaudesta. Yksi tuttuni (miespuolinen siis) on kertonut, että hän ei vaan yksinkertaisesti voi olla ilman seksiä kahta päivää pidempään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mie sanoisin että se on vaan pärjättävä ja sillä sipuli. Mikä siinä on vaihtoehto? Uhkaa lähteä pettämään jos et anna? Saa siinä tapauksessa mennäkin eikä muuten tulisi takaisin enää.

Eli sulla on oikeus sanoa ei, ja miehelläsi velvollisuus sitä eitä kunnioittaa, vikisemättä.

Tuossahan tuo tuli, eli mies tulee ärtyneeksi. Vähän kuin naiset menkkojen alla. Eli ei ole pakko antaa jos kestää kiukkuavaa miestä. Meillä tuohon ärtyneeseen päästään, jos mies on nälkäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Pistä se tekemään puolet sun kotitöistä niin ehkä sä jaksat paremmin petipuuhia ja mies ei jaksa enää niin usein...

Tuo ukko kyllä osallistuu kotitöihin melko hyvin silloin, kun vain on kotona. Vaikka sillä olis 39 asteen kuume, niin se haluais sittenkin, ihan vaikka vain virkistykseksi ja lohdutukseksi.

Ehkä kyse on jo addiktiostakin, mutta en viitsisi ihan mieletöntä riitelyäkään aloittaa, kun tuo on kuitenkin uskollinen ja hyvä mies.

Tympii vain raskaasti välillä, mutta toisaalta joka liitossa on ongelmansa. Täydellistä ei ole kellään ja meillä ei kuitenkaan rellestetä eikä petetä.

Tuossahan tuo tuli, eli mies tulee ärtyneeksi. Vähän kuin naiset menkkojen alla. Eli ei ole pakko antaa jos kestää kiukkuavaa miestä. Meillä tuohon ärtyneeseen päästään, jos mies on nälkäinen.

Juu, meillä sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta , noin niin kuin alkajaisiksi. Sitten alkaa vihjailu ja lopulta jo alkaa mökä ja mielenosoitus, jos taukoa on kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:
Juu, meillä sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta , noin niin kuin alkajaisiksi. Sitten alkaa vihjailu ja lopulta jo alkaa mökä ja mielenosoitus, jos taukoa on kovasti.

Miehen pitäisi opetella purkamaan paineet omin käsin. Niin minä teen, jotta vaimo voi olla rauhassa. Ainakin joillekin miehille purkautuminen on fyysinen tarve. Sen kun saa alta pois, niin voi keskittyä muuhun.

Meillä sama ongelma. ja edes kerran päivässä ei riittäisi. Meillä nyt kolme pientä lasta. vanhin siis täyttänyt kuukausi sitten kolme. Mun mielestä ei voi millään vaatia että jaksan joka helkutin iltaa niihin puuhiin. Nuorin on nyt kolme kuukautta. Nyt on sit alkanut valtava mielenosoitus siitä kun en anna. Hän ei sit osallistu mihinkään kotihommiin, eikä lastenhoitoon. Ja edes se ei riitä, että runkkaa ainakin kolmesti päivässä. Sen päälle mun pitäis vielä antaa. No toissa iltana sain sit kuulla, että mun pitäis tappaa itseni, mieheni aiko sit ottaa uuden järkevän vaimon joka huolehtii lapsista:/

Alkuperäinen kirjoittaja anneli:
Meillä sama ongelma. ja edes kerran päivässä ei riittäisi. Meillä nyt kolme pientä lasta. vanhin siis täyttänyt kuukausi sitten kolme. Mun mielestä ei voi millään vaatia että jaksan joka helkutin iltaa niihin puuhiin. Nuorin on nyt kolme kuukautta. Nyt on sit alkanut valtava mielenosoitus siitä kun en anna. Hän ei sit osallistu mihinkään kotihommiin, eikä lastenhoitoon. Ja edes se ei riitä, että runkkaa ainakin kolmesti päivässä. Sen päälle mun pitäis vielä antaa. No toissa iltana sain sit kuulla, että mun pitäis tappaa itseni, mieheni aiko sit ottaa uuden järkevän vaimon joka huolehtii lapsista:/

Järkyttävää tekstiä! Onko sun miehellä joku ahdistushäiriö, kun on noin kovast paineet?

Saatko mistään lastenhoitoapua? Et voi jaksaa noin kauaa.

Sitä mäkin tässä oon miettiny, että mikä sillä pohjimmiltaan on... Mutta kun en vaan tiedä! Ja apua saan kotiin kyllä. Kodinhoitaja käy kaks kertaa viikossa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsin niin kovasti:
vemputttaminen ei ole vaihtoehto.

Ja miksei oo vaihtoehto? Jos halutaa niin kovasti, niin tyytyköön välillä käsityöhön. Jestas. En voi ymmärtää ihmisiä, jotka eivät uskall amulkkuunsa koskea. :headwall:

Hmm..mulle tulee ekana tosta mieleen, että etkö sä saa mitään seksistä?
Eli käyttääkö ukkos sua vaan patjana että pussit tyhjenee?
Seksi on kivaa, jos itsekin siitä jotain saa, alistua ei pidä ikinä :wave:

Meillä MÄ olen se joka kärsii puuttesta =(

Kelpais vähintää kerta päivässä, mutta miehelle kerta viikossa-kahdessa- kuussa passaa ihan hyvin!

Mä passitan sen lääkäriin kohta

Voi herran jee:( Kaikenlaisia kaneja teillä on miehenä kun ei muuta mielessä kuin pano.

Alkuperäinen kirjoittaja en jaksais:

Voi herran jee:( Kaikenlaisia kaneja teillä on miehenä kun ei muuta mielessä kuin pano.

Sanopa muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja en jaksais:

Niin, olisi voinut sen ensimmäisen lapsen jälkeen miettiä jatkaako tuollaisen kahjon kanssa yhteiseloa. :whistle:
Jonkinasteinen masokisti asuu ilmeisesti hänessäkin....

Totta! Olisi tuon luullut selviävän jo ennen useampaa lasta. Olisi kannattanut jättää yhtee4n tai erota moisesta miehestä eikä tehdä vain lapsia lisää ja noin pienillä ikäeroilla vielä. HUH!

Yhteistyössä