siis mula on nyt vaateongelmaaa!!!! kun mikään ei sovi

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
kun on niin tota mahaa.. :'( |O
mut jtn.pakko laittaa huomenna kaverin synttäri juhlat,
eli laitanko: niskalenkkitopin oranssinpunaisen ja legginsit valkoset, vai musta röyhelö hame,joka on lyhyt,ja sen kans musta toppi

huoh...vai pitääkö tässä vaatekauppaan lähteä..

No jos on mahaa,ni onks kauheen kiva laittaa jotain toppia :whistle: laita toi musta setti.Mulla on tollanen kiva pelastusrengas tossa vyötäröllä ja en tosiaan laita mitään toppia tän ruhon päälle!

Alkuperäinen kirjoittaja vvvv:
No jos on mahaa,ni onks kauheen kiva laittaa jotain toppia :whistle: laita toi musta setti.Mulla on tollanen kiva pelastusrengas tossa vyötäröllä ja en tosiaan laita mitään toppia tän ruhon päälle!

mitä sä st laitat?

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mä oon menos huomen juhlistaa mun synttäreitä ja mulla on kans kauhee vaateongelma |O

noh kerro

No kun mulla ei oo kenkiä mitkä laittaisin eikä oikeastaan mitään vaatteitakaan :/
Laitan varmaan mustan mekon jossa on hieman röyhelömäinen alaosa ja siihen päälle musta neuletakki...

Samaa asiaa tuskaillaan täälläkin! La bileet, ja mul olis ihan OK vaatteet (ne hopeanväriset housut joita täälläkin "mainostin" ja musta yläosa), mut jos ja kun on näin h-vetin kuuma vielä silloinkin, mä tukehdun niihin vetimiin. Eikä mulla oo nyt aavistustakaan, mitä pukisin päälleni sitten...?! Veetuttaa, suoraan sanottuna.

Yhteistyössä