siis mua nolottaa niin pirusti vaikkei pitäs..*oksentelu ja limajuttuja*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
mulla kun on ollu se yskä jo parisen viikkoa ja tein päivällä alotuksen siitä kun oksentelin limaa :whistle:
no nyt se iski jälleen!
syötiin pitsat tuossa kymmenen aikaan ja kaikki oli ok.mua rupes yhtäkkiä taas yskittämään ja rupes pistämään keuhkoon (?) tuolta selänpuolelta.oikeella puolella tuntuu painetta,siitä multa on pari kylkiluuta joskus murtunut.
no,täyttelin kaikessa rauhassa ristisanatehtävää kun tuli hirvee yskänpuuska.juoksin vessaan sitten ja istuin pöntölle :laugh: ja tein pienempää hätää siinä yskiessä.en ymmärrä miksen työntäny päätä pönttöön kun tarkotus ei ollu mennä pissalle :saint:

Sitten hetken vedet silmissä yskittyäni tajusin että nythän lentää yrjö :x
tai ei se mikään yrjö ollu vaan ne pirun keuhkolimat joita olin jo aikasemmin alkanu yskimään..samalla vaan sattu tulemaan osa pitsaakin mukana..enkä mä tietty siinä voinu kesken pissan nousta pöntöltä vaan töräytin kaikki siihen kylppärin lattialle. B)
hetkenpäästä tajusin että mulla oli kokoajan ollu yleisöä siinä,mies vähänaikaa pyöritteli päätään ja kysy tarviinko mä apua.meinas ite oksentaa kun sanoin että lasin vettä jos saisin niin olisin tyytyväinen,että saisin ne suussa olevat huuhdottua alas :xmas:

mutta mikä ihme siinä on että mun keuhkot tekee tämmöstä?osa yrjöstä oli siis sitä ruokaa,ja soa sitä liisterilimaa.mistä sitä oikees kertyy?ja liman seassa oli semmosia tummia juovia?isällä ainakin tuli verta keuhkoihin ja se teki tommoset limat :o
mietin vaan että pitääkö tässä lääkräiin tosissaan lähtee kun 2kertaa oon jo limat yjöilly..mistä sitä oikeen riittää?pitäiskö mun ostaa jotain limaa irrottavaa niin pääsis nopeemmin tästä eroon?

Mä yrjöön kovassa yskässä aina lopulta ne limat pihalle... siis varsinkin jos se yskä kestää pitkään niin jonain kauniina päivänä tulee aina se tyhjennys. Arvaa vaan oliko kiva kun raskaus teki tepposet.. oli just tollanen kova yskä ja aamulla heräsin siihen yskänpuuskaan, pakko juosta vessaan oksulle enkä ollu vielä aamupissalla ehtiny käydä niin kusin sitten nilkoilleni siinä yrjötessä :whistle: vitsit että oli voittajafiilis

Kuulostaa liiankin tutulle. Mulla on nyt ollu tuollasta yskää. Yskin useemman kerran niin että kaikki syödyt/juodut tuli ylös, ja sitä helvetin limaa kans. :x

Jatketaan nyt tätä limajuttua.. istuin kas pienemmällä hädällä ja alko mahdottomasti yskittää, no en kerenny mihinkään nousemaan kun nenästä roisku (ei tihkunu) verta. Epämukavaa sekin.

Tänään on paljon parempi olo! :D

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä yrjöön kovassa yskässä aina lopulta ne limat pihalle... siis varsinkin jos se yskä kestää pitkään niin jonain kauniina päivänä tulee aina se tyhjennys. Arvaa vaan oliko kiva kun raskaus teki tepposet.. oli just tollanen kova yskä ja aamulla heräsin siihen yskänpuuskaan, pakko juosta vessaan oksulle enkä ollu vielä aamupissalla ehtiny käydä niin kusin sitten nilkoilleni siinä yrjötessä :whistle: vitsit että oli voittajafiilis

mulla käy nyt noin kun en synnytysrepeämistä ollu parantunut jälkitarkastuksessa,jossa annettiin se lähete fysioterapiaan.en uskaltanu sinne mennä kun sattui pelkkä oleminen.
nyt pitäs mennä neuvolan kautta mutta seki aina jää ja jää. :ashamed:

Yhteistyössä