on niitä kortteja, sellasen saa kun hakee pankista, kotiin lähettävät niitä isojaAlkuperäinen kirjoittaja Marya:Mua vaan harmittaa että kun tilasin sen tuolta netin kautta niin sain sellasen A4:lle tulostetun version sen kortin tilalle... Tosi ihanaa sulloa tuo paperi sitten esim lompakkoon...
Onko muille tullu samanlainen...? Onko niitä kortteja edes enää...?
Jos tilaat postin kautta ni se on tommonen A4 kokonen, mut jos haet suoraan pankista ni saat sen pankkikortin kokosen.Alkuperäinen kirjoittaja Marya:Mua vaan harmittaa että kun tilasin sen tuolta netin kautta niin sain sellasen A4:lle tulostetun version sen kortin tilalle... Tosi ihanaa sulloa tuo paperi sitten esim lompakkoon...
Onko muille tullu samanlainen...? Onko niitä kortteja edes enää...?
Olen saanut uuden listan. Miten vaihdan sen käyttöön?
? Miten se toimii...? Aivot narikassa, tehnyt sen muutamia kertoja ja nyt en enää os
Ainakin minulle tuli se perinteinen kortti juuri pari viikkoa sitten. En tilannut sitä, pankki lähetti sen, kun entisen listan luvut alittivat kolmekymmentä. Vaihdoin listan, eikä siinä mielestäni mitään vaikeuksia ollut. Ihan sillä vanhanaikaisella lukutaidolla ja luetun ymmärtämisellä selvisin.oo kai kortteja enää vaan tulee se A4:sen kokoinen paperi postissa
Eiköhän nää tyypit oo saanu jo tähän päivään mennessä listansa vaihdettua?Ainakin minulle tuli se perinteinen kortti juuri pari viikkoa sitten. En tilannut sitä, pankki lähetti sen, kun entisen listan luvut alittivat kolmekymmentä. Vaihdoin listan, eikä siinä mielestäni mitään vaikeuksia ollut. Ihan sillä vanhanaikaisella lukutaidolla ja luetun ymmärtämisellä selvisin.