siis miten tää sairasloma juttu menee...jos lapsi sairastaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
eli meillä yks on vesirokossa&kuumeessa ja yks oksentaa, mun on pakko olla ti,ke ja to töissä, tän maanantain ja perjantain voin olla kotona ja viikonlopun on mies.

mutta siis nyt tarvis mies noille kolmelle päivälle sen lapun että voi olla kotona lasten kans. niin voiko sen hakea tänään päivystyksen kautta vaan tuon vesirokkopotilaan kans? kun eikö sitä saa 3päivää, joten voiko sen hakea tänä iltana vai pitääkö mennä vasta huomisaamuna? jollon on sitten pakko ottaa kaikki lapset mukaan :/

vai miten tämmösten kans yleensä toimitaan? :headwall: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja huomena vasta:
Mä menisin huomena vasta lääkäriin mutta ilmottaisin töihin jo tänään että huomena en tule kun lapsi kipeä =)

niin,voiskait sitä tehä niinkin että menis huomenna illalla?
kun mulla on aamuvuoro niin mies sitten joutuis menemään kaikkien lasten kans sinne ja tosiaan kun yks niistä oksentaa, niin ei varmaan kiva homma :snotty:

mä soittasin tk:n ja kysin tosiaan alkavatko kirjoittamaan puhelimessa.. ja sanoisin että tarvit vasta huomisesta eteenpäin sen 3pv.. jos ei muuta ni soitat huomenaamulla uudestaan (tai sun miehes soittaa).. tääl yleensä kirjoittavat jos on lapsesta kyse!

Kuumimmat

Yhteistyössä