Siis MITEN mä saan nää ripsienpidennykset pois?!

  • Viestiketjun aloittaja vinkkejä?
  • Ensimmäinen viesti
vinkkejä?
Viis ja puol viikkoa nyt ollu ripsienpidennykset päässä ja ajattelin, että voisin pikkuhiljaa hankkiutua näistä eroon. No, kävin saunassa ja läträilin nyt hetken öljymäisellä silmämeikinpoistoaineella näitä ripsiä. Eihän näistä lähde yksikään...

Millä mä oikein saan nämä liotettua irti niin, ettei kaikki omat ripset lähde mukana?! Vinkkejä kellään? :D
 
ap.
Joo, ammattilaisella kävin. Ei nyt ihan tähän hätään taida onnistua tuo ammattilaisella poisto, kun ainakin tälle henkilölle jouduin jonottamaan jo laittoakin kuukauden verran. Eikä kyllä totta puhuen huvittais maksaakaan poistamisesta :/
 
No sit ei varmaan muuta ku antaa kasvaa pois, voi kyl olla aikas hullun näköistä jossain vaiheessa ku rupee harvenee sillain että näyttää joltain "hämähäkin" jaloilta....Ja käytä jatkosssakin sitä öljypitoista ainetta jos vaikka auttais...
 
ap.
[QUOTE="vieras";28096894]Ei kai niitä itse irti saa. Vähän aiheen vierestä nyt, mutta kerro kokemuksesi ripsistä, pohdin tässä kannattaako ottaa....[/QUOTE]

Onhan se kivaa aamulla herätä "nättinä", sellaisen freshin lookinhan näillä saa. Mulla on kuitenkin omatkin ripset aika näyttävät, ja näillä pidennyksillä se ilme on tosi luonnollinen - ihan hirveästi paksuutta/volyymia ripsiin ei saa, mä olen tottunut voimakkaampaan meikkiin. Kivat kyllä ja nopeuttavat aamuja, mulla ovat pysyneetkin hyvin (kuten tästä aloituksesta varmasti huomaa :D). Mutta uudestaan en aio ottaa, ovat sen verran kalliit ja tykkään tosiaan itse näyttävämmistä ripsistä enkä tällaisista "luonnollisen näteistä".
 
"Vieras"
No kokeile varovasti ihan öljyä.

Mulla on ollu 3,5v pidennykset. Laittaja erittäin hyvä ja varovainen, olen todella tyytyväinen ollut. Se laittaja kannattaa todellakin valita huolella, olen kuullut ja nähnyt jos jonkinmoista "ripsihuoltajaa". Paras kokemus oli kaverilla, jolle kävi niin että tyyppi NYPPI ensin vanhat pidennykset pois ja sitten laittoi uudet... Jessus
 
Muistan hyvin
ÄLÄ IRROTA ITSE!

Mä lotrasin ihan ruokaöljyllä ne saunassa irti ja lähti melkein kaikki omat ripset!
Se oli ihan kamalan näköistä, oli vielä perjantai-ilta ja meille tuli vieraita.

Ymmärrän ettei tee mieli maksaa, mutta suosittelen silti tekemään niin. Mene jollekin muulle vaikka poistattamaan kuin ripset laittaneelle, mutta itse irrottamista en suosittele. (ps se muuten SATTUU kun omia ripsiä lähtee niitä pidennyksiä nyppiessä pois)
 
Mulla lähti ainakin oliiviöljyllä, ei kärsiny omatkaan ripset. Ainoa niin vähän lyheni osa koska liimahan on aika tujua kamaa, mutta olisi sama tapahtunut poistattamallakin. :)
Nopeasti palautui kyllä. Nyt ajattelin käydä taas huollossa. :)
 
harvaripsi
Hei, olen luopumassa ripsien pidennyksistä, jotka olleet jo kolme vuotta. Minulla lähtee ripisiä noin 5-6 kpl/silmä/päivä ja oma ripsi lähtee aina mukana. Voiko tämän omien ripsien putoamisen pysäyttää antamalla teknikon poistaa pidennykset poistoaineella? Lähteekö aineen kanssakin oma ripsi pidennyksen mukana? Kumpi tapa on siis omien ripsien kannalta parempi: antaa ripsien tippua itsestään vain pidennyksien poistattaminen? En haluaisi näyttää aivan kaljulta.
 

Yhteistyössä