Siis miten jotkut näkee kasvoista, että on raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja tipi
  • Ensimmäinen viesti
tipi
Siis miten jotkut ihmiset voi nähdä toisen kasvoista tai muusta että on raskaana, jos vatsasta sitä ei voi nähdä.
Olen kuullut, että varsinkin vanhan ikäluokan ihmiset saattavat nähdä raskauden kasvoista jo ennen kun raskaana oleva sitä itse varmaksi tietää.
Siis mikä niissä kasvoissa nyt on sitten semmosta että siitä raskauden näkee.
Harmi että itellä ei ole ennen raskautta ja heti plussan jälkeistä naamakuvaa, vois vertailla.
Tietääkö kukaan?
 
Oltiin käymässä ukon isovanhempien luona. Olin plussannut muutama päivä aiemmin ja siitä ei oltu kerrottu kelleen. Tää mummu hymyili koko ajan ja kehotti mua ottamaan rauhallisesti. Tarjosi kahvit (mitä ei yleensä tee) ja vieläpä toi nokan eteen. Jutteli lapsenlapsenlapsistaan. Yleensä ei puhu mulle mitään. Kyllä se näki sen mun naamarista. Ei tommosta vanhaa kettua pysty huijaamaan :snotty:
 
IhanPihallaSONE
Minusta se on sellanen hehku ja tietty energia mistä tietää, tosin kaikilla ei ole tätä hehkua, ja silloin en yleensä vaistoa minäkään raskautta. Monesta kaverista olen tiennyt.
 
Vieras
Istuttiin työkavereitten kans kahvilla ja tuli raskauksista puhe, yks sitten sanoi että hän näkee naamasta heti jos joku on raskaana, no eipä nähnyt mun naamasta, viikkoja oli kasassa n. 10 mutta en ollut vielä töissä kertonut :D
 
vieras
Hei voisko olla joku hajuaistiin liittyvä juttu? Hajuthan viestivät alitajuisella tasolla paljon aktiivisemmin kuin muistammekaan. Mun mies haistaa mun menkat muutama päivä etukäteen (ja mulla epäsäännöllinen kierto).
 

Yhteistyössä