On varmaa, mutta en mää sitä mitenkään saa, kun puolisontulot ylittyy reippaasti sen rajan.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Mutta eikös tuo yleinen asumistuki ole lähtökohtaisesti suurempi kuin asumistuki?
No sit vain mies makselemaan vuokranAlkuperäinen kirjoittaja Tigru87:On varmaa, mutta en mää sitä mitenkään saa, kun puolisontulot ylittyy reippaasti sen rajan.. :headwall:
Tottakai teidän tulot lasketaan yhteen ja siitä katsotaan tarvitsetteko asumistukea.Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:On varmaa, mutta en mää sitä mitenkään saa, kun puolisontulot ylittyy reippaasti sen rajan.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Mutta eikös tuo yleinen asumistuki ole lähtökohtaisesti suurempi kuin asumistuki?
Näin se on tähänkin asti mennyt, mutta kuvittelin saavani jotain opintotuen lisäksi, kun se laki muuttui siitä asumislisästä..Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:No sit vain mies makselemaan vuokranAlkuperäinen kirjoittaja Tigru87:On varmaa, mutta en mää sitä mitenkään saa, kun puolisontulot ylittyy reippaasti sen rajan.. :headwall:![]()
Kyl mä tän ymmärän, mutta en sitä, että miksi lapseton on ainoastaan oikeutettu asumislisään??Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:No tottakai se menee noin. Perhe on perhe, jolla on yhteiset tulot ja menot.
Yleinen asumistuki ei tosiaan ole 80 prossaa vuokrasta!Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Kyl munki ymmärtääkseni se yleinen asumistuki on suurempi. Se kummiski on sen 80% vuokrasta
En mäkään sitä oikein tajua. Mun mielestä asumislisän ja yleisen asumistuen pitäisi olla sama juttu, eli tulosidonnaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Kyl mä tän ymmärän, mutta en sitä, että miksi lapseton on ainoastaan oikeutettu asumislisään??Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:No tottakai se menee noin. Perhe on perhe, jolla on yhteiset tulot ja menot.
Sulla on varmaan hyvät äitiyspäivärahat ja/tai miehellä hyvät liiton rahat.Alkuperäinen kirjoittaja sikojakaikki:No meillä mies työttömänä ja minä äitiyspäivärahalla kotona kahden lapsen kans niin asumistukea saadaan jotai 60 euroa 61 neliön asunnosta. Ihan sikamaista. Voisivat tosiaan korottaa tuota tulorajaa, ei mitään järkee...
Opiskelija asumislisä ainaki on jos saa täyden. Mun mielestä pitäs asumistuenki olla sama, riippuu missä asuu jne...Alkuperäinen kirjoittaja essi:Yleinen asumistuki ei tosiaan ole 80 prossaa vuokrasta!Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Kyl munki ymmärtääkseni se yleinen asumistuki on suurempi. Se kummiski on sen 80% vuokrasta
voi hyvää päivää!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo olis kiva saada kaikki sosiaalitukimuodot yhtäaikaa ja päällekkäin ja vielä molemmille yhdessäasuville. Mahtava raha-automaatti. Jos perheentulot on riittävällä tasolla, niin ei tietenkään yhteiskunna tukia tarvita. Ahneudellakin pitää olla joku raja.
mul on minimi mut ei miehelläkää mikää suuri ole tulot yhteensä ehkä jotai 1500 jos sitäkään. ostappa siinä sitte lapsille ja itelle kaikki ruuat ja vaatteet ym kun nuistaki menee veroa vaik kui paljon.. köyhyysrajoilla täs eletään.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sulla on varmaan hyvät äitiyspäivärahat ja/tai miehellä hyvät liiton rahat.Alkuperäinen kirjoittaja sikojakaikki:No meillä mies työttömänä ja minä äitiyspäivärahalla kotona kahden lapsen kans niin asumistukea saadaan jotai 60 euroa 61 neliön asunnosta. Ihan sikamaista. Voisivat tosiaan korottaa tuota tulorajaa, ei mitään järkee...
Juu, opiskelijan saattaa ollakin, mutta yleisestä nyt puhuttiinAlkuperäinen kirjoittaja mää:Opiskelija asumislisä ainaki on jos saa täyden. Mun mielestä pitäs asumistuenki olla sama, riippuu missä asuu jne...Alkuperäinen kirjoittaja essi:Yleinen asumistuki ei tosiaan ole 80 prossaa vuokrasta!Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Kyl munki ymmärtääkseni se yleinen asumistuki on suurempi. Se kummiski on sen 80% vuokrasta
Näin se menee, summaa en tiedä..Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Paljonko se yleinen asumistuki on? Mie ku oon ymmärtäny et se ois sen suurimmillaan 80%? Eikös siihenkin vaikuta missä asuu, eli jos asuu suuremmassa kun on tarvis ni ei välttämättä saa mitään. Vai oonko ymmärtäny iha väärin?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel