Siis mitä on fistaus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a-p-u-a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sitä nyt tarvitse noin kauhistella, ei todellakaan ole mikään uus juttu ja toiset nyt vaan ilmeisesti haluaa vähän paksumpaa tavaraa sisäänsä.. verrattavissa johonkin valtavaan dildoon. Eikä sitä kättä kirjaimellisesti nyrkissä tungeta sinne, vaan vähitellen lisätään sormia jne.

Ei se siihen toosan ulkonäköön vaikuta, venyyhän se, mutta palautuu ennalleen. Ei siihen mitään repeämiä tms tule.

Nomulla kyllä oli toosa kipeä kaksi viikkoa ton käsittelyn jälkeen ja kuseminen oli tuskaa. En todellakaan halunnut sitä käsittelyä mitä sain.
Voit lukea kokemuksistani ketjussa "yhden yön floppi" jos kiinnostaa. :(

Onneksi parantui itsestään, vaikka aikansa vei. Ois ollut aika noloa vakuutella terkkarille että ei se ollut raiskaus. Vaikka ehkä se lopulta sitä olikin, vaikka itse sänkyyn vapaaehtosesti menin. En silti todellakaan odottanut saavani sitä mitä sain. :x

Mä olen nainen ja kokeilin naisen kanssa. Se on aika huikea tunne, kun huomaa, että rannetta myöten mennään. Ja että se toinen nauttii siitä, mitä teen. Ei sitä oikein voi kuvailla, jonkinlaisen "rajan" ylittäminenhän se on. Mä olen muutenkin kokeilunhaluinen ja utelias seksin suhteen, moni asia on ajatuksena kiihottavampi kuin tekona, ja kokemuksena tuo oli omaa luokkaansa.
Satunnaisesti voisin harrastaa, siis joskus, mutta osaksi "vakihommia" en tuota haluaisi. Ja kokeiltiin siis molemmat olla sekä antavana että vastaanottavana osapuolena.

Mä olen nainen ja kokeilin naisen kanssa. Se on aika huikea tunne, kun huomaa, että rannetta myöten mennään. Ja että se toinen nauttii siitä, mitä teen. Ei sitä oikein voi kuvailla, jonkinlaisen "rajan" ylittäminenhän se on. Mä olen muutenkin kokeilunhaluinen ja utelias seksin suhteen, moni asia on ajatuksena kiihottavampi kuin tekona, ja kokemuksena tuo oli omaa luokkaansa.
Satunnaisesti voisin harrastaa, siis joskus, mutta osaksi "vakihommia" en tuota haluaisi. Ja kokeiltiin siis molemmat olla sekä antavana että vastaanottavana osapuolena.

Kai sitä täytyy kokeilla...!

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä