A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23507459:tätähän se tarkoittaa ja se toosa on aika kamalan näköinen sen jälkeen
no en osaa selittää,hae kuvahaulla kuvia, niin siellä kyllä näkyyMillä tavalla kamalan näköinen?
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23507561:no en osaa selittää,hae kuvahaulla kuvia, niin siellä kyllä näkyy
Ei se siihen toosan ulkonäköön vaikuta, venyyhän se, mutta palautuu ennalleen. Ei siihen mitään repeämiä tms tule.
Mistä löytää miehen, joka haluaa fistata? Oma mies ei halua.
Mistä löytää miehen, joka haluaa fistata? Oma mies ei halua.
On jokseenkin ymmärrettävää että miestä ei moinen pervoilu kiinnosta. Mitä ihmeen iloa siitä miehelle olisi?
On jokseenkin ymmärrettävää että miestä ei moinen pervoilu kiinnosta. Mitä ihmeen iloa siitä miehelle olisi?
Mä olen nainen ja kokeilin naisen kanssa. Se on aika huikea tunne, kun huomaa, että rannetta myöten mennään. Ja että se toinen nauttii siitä, mitä teen. Ei sitä oikein voi kuvailla, jonkinlaisen "rajan" ylittäminenhän se on. Mä olen muutenkin kokeilunhaluinen ja utelias seksin suhteen, moni asia on ajatuksena kiihottavampi kuin tekona, ja kokemuksena tuo oli omaa luokkaansa.
Satunnaisesti voisin harrastaa, siis joskus, mutta osaksi "vakihommia" en tuota haluaisi. Ja kokeiltiin siis molemmat olla sekä antavana että vastaanottavana osapuolena.