Siis mitä v***ua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
Lapsi käy 1xkk isällään. Tämä viikonloppu on sellainen, että sunnuntaina lapsella on harrastuksen puolesta esitys. Nyt tää valopää ex ei suostu tuomaan lasta aiemmin mulle kuin mitä kellon aika on sopimuksessa laadittu. HÄN aikoo käyttää lapsen siellä vaimonsa kanssa eikä muilla ole sinne muka asiaa. HAH! Meitä on tulossa sinne jo 12 henkeä mun suvun puolelta, meni äijä hiljaseksi :kieh:. Siis mikä narsisti, ei ole lapsen elämässä millään lailla tekemisissä, haluais vaan kaapata ne tähtihetket |O

onko tuo jotenkin muotia sanoa jokaista ihmistä narsistiksi? en väitä että eksäsi olisi fiksu mutta tuntuu et jokainen täällä kutsuu miestään tuolla nimityksillä..

uusi muotisana saapunut suomeen!

:kieh: mitä nyt on ihan lähipiirissä surannut eronneiden pariskuntien touhua niin kyllä on tullut huomattua että kiusa se on pieninkin kiusa, varsinkin jos se liittyy jotenkin lapsiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Tosta narsistista on tullut oikea muotisana..

Minä itseasiassa vasta tänä viikonloppuna tajusin, että mistä on oikeasti kyse, kun puhutaan narsismista. Johtuu varmaan siitä, tämä muotisanaksi tulo, ettei tosiaan tiedetä sitä, mitä se oikeasti on, on vaan hieman hajua.

Näitä lasten tapahtumia meilläkin on ihmetelty. Samanlaisia ilmoituksia on mieheni exältä meillekin tullut.
Surettaa, kun ne on kuitenkin lapsille tärkeitä juttuja. Että läheiset ihmiset olisivat seuraamassa heille tärkeitä tilanteita...

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Näitä lasten tapahtumia meilläkin on ihmetelty. Samanlaisia ilmoituksia on mieheni exältä meillekin tullut.
Surettaa, kun ne on kuitenkin lapsille tärkeitä juttuja. Että läheiset ihmiset olisivat seuraamassa heille tärkeitä tilanteita...

Nimenomaan läheiset... Exä ei tajua sitä että on paljon läheisempiäkin ihmisiä kuin hän, joka omasta halustaan 1xkk tapaa lasta. Ja sitten kehtaa vielä yrittää ettei me läheiset mentäs :|

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ei hääviä että tota narsisti-sanaa käytetään noin helposti! koska jotkut ihmiset on oikeasti niitä narsisteja ja se on tosissaan vakava ongelma läheisille!

No on ollut väkivaltainen, on yrittänyt tappaa, on lyönyt lasta, on pitänyt vankina, voineen jatkaa listaa. Eikä hänessä ole koskaan ollut vika. Aina se vika on löytynyt työstressistä, huonosta mielestä, humalasta jne. Onko tommonen ihminen psykopaatti-narsisti-kusipää? Määrittele itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ei hääviä että tota narsisti-sanaa käytetään noin helposti! koska jotkut ihmiset on oikeasti niitä narsisteja ja se on tosissaan vakava ongelma läheisille!

No on ollut väkivaltainen, on yrittänyt tappaa, on lyönyt lasta, on pitänyt vankina, voineen jatkaa listaa. Eikä hänessä ole koskaan ollut vika. Aina se vika on löytynyt työstressistä, huonosta mielestä, humalasta jne. Onko tommonen ihminen psykopaatti-narsisti-kusipää? Määrittele itse.

Ja sä annat lastas sille,jos on tollanen :O

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
No miksi ette voi kaikki mennä sinne?

Tähän kaipaan vastausta. Tottakai lapsi menee isänsä kanssa, koska on hänen vuoronsa. Muutenkin nuo tapaamiset ovat niin vähissä. Mutta kaikki halukkaat voivat mennä tuonne tapahtumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Tosta narsistista on tullut oikea muotisana..

Minä itseasiassa vasta tänä viikonloppuna tajusin, että mistä on oikeasti kyse, kun puhutaan narsismista. Johtuu varmaan siitä, tämä muotisanaksi tulo, ettei tosiaan tiedetä sitä, mitä se oikeasti on, on vaan hieman hajua.

Silloin lukion psykan tunnilla oli pikaisesti juttua narsismista ja kyse on siis äärimmäisestä itserakkaudesta. Narsisti näkee kaiken tekemänsä hyvänä, mikään itsessä ei ole koskaan vikana.

Kuka tässä sinun mielestäsi on narsisti?
Isällä on vuoro pitää lasta. Isä lupaa viedä lapsen esiintymiseen.
Sinä sanot, että on tärkeämpiäkin ihmisiä kuin isä menossa katsomaan... Siis mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja -:
oletko hullu kun annat lapsen tuollaisella ihmisille hoitoon? jos on lastakin lyönyt..

Lasta on lyönyt kerran mun nähden, silloin kun lapsi oli taapero. Lapsella oli kaukosäädin kädessä ja huitas sillä isäänsä jolloin löi lasta heti takas selitti vaan, että se oli refleksi. Nostin tietty mekkalan ja ei oo sen jälkeen mun nähden ainakaan lyöny lasta. Mua senkin edestä.

Eiks se ole pääasia, että mies tuo lapsen esiintymiseen? Vaikka kieltäis muita tulemasta, niin lakihan se ei ole.
Te ootte aikuisia ihmisiä, kai te nyt osaatte käyttäytyä, vaikka samoihin tiloihin jouduttekin?
Lapsi on onnessaan, kun molemmat vanhemmat on paikalla!

Yhteistyössä