siis mitä toi ellos meinaa!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
tuli postissa elloksen ale-lehti ja kylkiäisenä sellanen lautassetti eurolla. no,löysin kaikkee ihanaa siitä ale-lehdestä,mut ne hinnat alenee ihan oudosti! lehdessä lukee et yks takki on 18euroa mut kassalla alen jälkeen sen hinta onkin 50 euroa :o yhden paidan pitäis olla lehden mukaan 3 euroa,mutta kassalla on 12 euroa :o
siis mitvit??!! mul on oikea tarjouskoodi ja kaikkee,mut ei :( :( :( :(

Elloksella voi olla YKSI VÄRI/MALLI VAAN ALENNETTU!!! Ota tämä huomioon!! Joku yksi ainut väri voi olla vaikka kuinka halpa, mutta esim. musta samaa vaatetta kolme kertaa kalliimpi.
Tää on törkeetä, mutta just näin ihmisiä huijataan.

Alkuperäinen kirjoittaja HUOM!!:
Elloksella voi olla YKSI VÄRI/MALLI VAAN ALENNETTU!!! Ota tämä huomioon!! Joku yksi ainut väri voi olla vaikka kuinka halpa, mutta esim. musta samaa vaatetta kolme kertaa kalliimpi.

mä koitin sitä takkiakin kaiken värisinä,mut aina sama hinta!! :(

Minä olen pari kertaa tilannut ale-lehdestä tili viikon päästä kirjr että kaikki oli loppuunmyytyjä ei toimiteta.En ole sen jälkeen tilannut kyseisestä putiikista mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja HUOM!!:

mä koitin sitä takkiakin kaiken värisinä,mut aina sama hinta!! :(

Sitten niillä on vaan systeemit, taas kerran ihan sekaisin ;)
Eipä oo mitään uutta.
Itsekin tilasin syksyllä vaatteita, joiden hinta tilausvahvistuksessa oli ihan eri kun lähetysluettelossa. Selvitä siinä sitten!! :( Mä en oikein ikinä oo tykännyt tuosta Elloksesta... Anteeksi vaan.

Mä koitin kanssa syksymmällä tilata semmoisesta ale-lehdestä, jossa isolla mainostettiin niitä tuotteita ja nettiin, kun menin tilausta tekemään, ei millään kassalla summat pienentynyt mainituilla ale-prosenteilla. No sitten luin tarkaan sitä ale-lehtistä, niin siellä luki, että ei koske Selected-malliston tuotteita ...arvaas vaan, mitä mallistoa ne mun vaatteet oli... (hauska vaan, kun niitä silti mainostettiin siinä ale-lehdessä ja vielä ihan kansi kuvassa, isolla luki päällä, et nyt -50 %). En tilannut mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä koitin kanssa syksymmällä tilata semmoisesta ale-lehdestä, jossa isolla mainostettiin niitä tuotteita ja nettiin, kun menin tilausta tekemään, ei millään kassalla summat pienentynyt mainituilla ale-prosenteilla. No sitten luin tarkaan sitä ale-lehtistä, niin siellä luki, että ei koske Selected-malliston tuotteita ...arvaas vaan, mitä mallistoa ne mun vaatteet oli... (hauska vaan, kun niitä silti mainostettiin siinä ale-lehdessä ja vielä ihan kansi kuvassa, isolla luki päällä, et nyt -50 %). En tilannut mitään.
Taitaa olla kusetusta koko firma.

Yhteistyössä