Siis mitä, onko maajussi-Jouni löytänyt jo itselleen jonkun??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jänskää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jänskää

Vieras
Iltalehden juttu loppuu näin: "Ilman siippaa jäivät maajussit Emmi, Arto, Jouni ja Ari-Ville. Arton ja Ari-Villen emännänhaku jatkuu edelleen."

Eli tuon mukaan kaikilla muilla olisi nyt sitten joku vaikka ei ohjelman kautta olisikaan löytynyt.

"Viimeisestä kuvauspäivästä on aikaa jo viitisen kuukautta. Tuon jälkeen on Savolaisenkin elämä muuttunut.

- Olen ihastunut. Nykyinen kumppani löytyi niiden naisten joukosta, jotka minulle silloin syksyllä kirjoittivat"

http://www.savonsanomat.fi/viihde/viihdeuutiset/jouni-seurustelee-tealla-suonenjokelainen-mies/554813

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja sert:
no huh huh... oli kyllä aika tapaus....

Mutta minusta jotenkin symppiksen ihana :) Varmaan kiltti ja turvallinen mies.

peesi! Vähän toki jäykän oloinen, varmaan kameroistakin johtuen, mut tuommoisesta saa joku nainen todella turvallisen miehen. Ei varmaan petä ja juopottele ja perheestään taatusti huolehtii. Palstaa lukiessa samaa ei tosiaan voi monen miehestä sanoa.....

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja sert:
no huh huh... oli kyllä aika tapaus....

Mutta minusta jotenkin symppiksen ihana :) Varmaan kiltti ja turvallinen mies.

peesi! Vähän toki jäykän oloinen, varmaan kameroistakin johtuen, mut tuommoisesta saa joku nainen todella turvallisen miehen. Ei varmaan petä ja juopottele ja perheestään taatusti huolehtii. Palstaa lukiessa samaa ei tosiaan voi monen miehestä sanoa.....

makunsa kullakin mutta ei minun mieleeni ollenkaan liian jäykkis ja esim se kännykkäjuttu minkä sille naiselle sano niin aika törkeä mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Se kumppani on varmaan se silmälasipäinen, kirjastotätimäinen ehdokas. Olin sitä mieltä jo sillon ettei Jounin olis pitänyt sitä vanajanlinnassa tiputtaa.

Tätä tarkotin.

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/maajussille_morsian_2010/jakso_4/884139-max300x300.jpg

minun mielestä jounikin ehkä oli liian varma noista ns.paremman näköisistä naisista että pudotti tavallisen näköiset naiset jotka olisi varmasti ollut parhaat hänelle.

Yhteistyössä