Siis mitä kuttua: aura oire kesken migreeni kohtauksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meak

Vieras
Voiko tää olla tottakaan? Mulla ei oo koskaan ennen tullut auraa muutakuin ennen kohtausta tai siis kohtaus alkaa auralla. Nyt mulla on alkanut kohtaus jo yöllä eli heräsin päänsärkyisenä enkä voi tietää oliko yöllä auraa. Sain lääkkeellä ja kahvilla säryn laantumaan, mutta nyt sitten tulikin auraoire. Alkaakohan särkykin uusiks?

Voiko tää olla tottakaan? Mulla ei oo koskaan ennen tullut auraa muutakuin ennen kohtausta tai siis kohtaus alkaa auralla. Nyt mulla on alkanut kohtaus jo yöllä eli heräsin päänsärkyisenä enkä voi tietää oliko yöllä auraa. Sain lääkkeellä ja kahvilla säryn laantumaan, mutta nyt sitten tulikin auraoire. Alkaakohan särkykin uusiks?

Mulla ainakin joskus tullu uudestaan näkö oireita ja kyllä ne kivutkin sit tullu uusiksi

Alkaa varmaan uusiksi.. mutta sitä mä ihmettelen, että miten sä pystyt auraoireen kanssa kirjottamaan tänne... saatikka tuijottamaan tietokoneen näyttöä... Kun mulla tulee auraoireet niin ei puhettakaan, että voisin istua koneella...

[QUOTE="memmu";24426301]Alkaa varmaan uusiksi.. mutta sitä mä ihmettelen, että miten sä pystyt auraoireen kanssa kirjottamaan tänne... saatikka tuijottamaan tietokoneen näyttöä... Kun mulla tulee auraoireet niin ei puhettakaan, että voisin istua koneella...[/QUOTE]

Mä oon oppinu katteleen auran ohi. Eli mulla se valtaa vain osan näkökentästä.

Yhteistyössä