Siis MITÄ ihmettä mä ostan Ukolle lahjaksi ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Synttärit lähestyy ja lähestyy... Ja mä en keksi... en millään. Yleensä mulla on selvät visiot.. Mutta nyt mä oon ihan :o Enkä voi antaa sitä iloa miehelle... etten mitään keksi :D

Tarviiko lannevaatetta? Prismassa oli Ratian sellaisia raitaisia lannevaatteeita tai siis pyyhkeitä ja makso vaan jotain parikymppiä. Mun mielestä ihan kivan näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Tarviiko lannevaatetta? Prismassa oli Ratian sellaisia raitaisia lannevaatteeita tai siis pyyhkeitä ja makso vaan jotain parikymppiä. Mun mielestä ihan kivan näköinen.

Tää olis kiva, mutta meillä ei ole omaa saunaa... ja mökkiä myöskään :(

Kaikkea krääsää... Mitähän se vois olla... Ähh... ei krääsää.
:D

Ostin kerran ihan ex-tempore miehelleni sellaisen mini-lethermanin, joka kulkee avaimenperänä mukana. On ollut kuulemma ihan korvaamaton, ei selviäisi kuulemma enää ilman sitä! Ja mieheni ei tosiaankaan oo mikään remonttireiska, mutta aina sitä kuulemma johonkin pikkuhommaan tarvii...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaulakoru, taskumatti, Reino-tossut, snapsilasit ja konu-pullo.

Vuosi takaperin ostin sille kaula-sekä käsikorun. Reino tossut se sai "ekana" iskä päivänä.

Mäyräkoira kaljaa ja hartiahieronta? Mitä maksaisi hartiahieronta? Mun omat sormet ei sitä jaksa...

Anna sille itsetehty lahjakortti kokovartalohierontaan "kaikkine hoitoineen". Siis sinä toimit hierojana, meillä mies tykkäsi kovasti kun hänelle ystävänpäiväljkaksi annoin sellaisen ja kaikenlisäksi ei maksa mitään, paitsi hierontaöljyn hinnan.

Kaikkien aikojen klassikko, Stigan jääkiekkopeli. Se missä pelaajia liikutellaan niillä äijillä. Meillä mies ilahtu ikihyviksi. Sittemmin on ollu tiukat matsit joka kerta kun on olllu miesten saunailtoja meillä=)

Meillä mies urheilee muutenkin. Viimeksi ilahdutin laadukkaalla tennismailalla.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Kaikkien aikojen klassikko, Stigan jääkiekkopeli. Se missä pelaajia liikutellaan niillä äijillä. Meillä mies ilahtu ikihyviksi. Sittemmin on ollu tiukat matsit joka kerta kun on olllu miesten saunailtoja meillä=)

Meillä mies urheilee muutenkin. Viimeksi ilahdutin laadukkaalla tennismailalla.

Hö, mikä ajatusvirhe. Siis "se missä pelaajia liikutellaan niillä tikuilla"

mäkin olen antanut noita "lahjakortteja." Niihin sisältyi seksiä, sellaista mistä molemmat pidetään eikä ylittänyt hyvän maun rajoja (jokaisellahan nää on omanlaiset). Jätin myös ukolle toivomussvaraa jos haluais kuitenki jotain uutta. Kortin lunastuspäivänä kokkasin tunteja, lämmitin pihanperän puusaunan jäähdytin oluet, panostin perinteisesti alusvaatetukseeni ja ehostukseen + kiskaisin kitusiin puoli pulloa punaviiniä rohkaisuksi. Ilta oli upea, sain itsekkin enemmän lahjaa kuin olisin uskaltanut toivoa =)

Uusimmat

Yhteistyössä