Siis mitä hiton väliä sillä pariskunnan ikäerolla on?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
On pariskunta sitten samanikäinen, mies/nainen vähän vanhempi, mies/nainen reilusti vanhempi. Aivan oikeasti mitä väliä? Ketä jaksaa kiinnostaa ja kuka jaksaa kauhistella tuollaisia?

Eikö tärkeintä ole, että homma toimii pariskunnan välillä ja suhde toimii? Eihän sen ikäeron pitäisi kenenkään muun napaa kaivella, eihän? Naurettavaa, kun jotkut täällä kauhistelee ja yököttelee isoja ikäeroja. No eihän kukaan heitä pakota olemaan vanhemman kanssa! Mua itseä ei taas kiinnosta oman ikäiset tai edes vähän vanhemmat (saati sitten nuoremmat! ) mutta en mä ala kauhistelemaan jos jollakin on itsensä ikäinen puoliso.

Ikä on vain numeroita rakkaat mammat.

:xmas: B) :D :whistle: :p :hug:

On mullakin 10 vuotta vanhempi mies mutta se on ihan maksimi ikäero, minusta se on jotenkin inhottavaa jos mies vois ikänsä puolesta olla vaimonsa isä...

Ja tiedän että 10 vuotiaskin vois olla periaatteessa isä mutta silti...

noh, ei kai siinä mikään muu töki, kun tosiaan se, että elämänarvot ja kiinnostukset saattavat olla hyvinkin erilaiset. toki samoinhan se on samanikäisilläkin..

jos molemmat ovat aikuisia ja suhde terveellä pohjalla, niin mikäs siinä. :)
mutta jos tyttö on 15 ja mies on 35 niin siinä ei ole mitään tervettä. ja sama toisinpäin. teini-ikäinen on vielä lapsi.
mutta siitähän ei ollutkaan kyse, lähdin taas sivuraiteille.. :D

No me kyllä kaverin kans kauhisteltiin tässä vuosi sitten kun hänen pikkusisko (silloin n.18v) seurusteli itseään 30 vuotta vanhemman kans. Eipä se juttu sitte pitkään toiminukaan, ja hyvä niin.

Liika on liikaa, mutta muuten en ikäeroista kyllä sano mitään. Jokainenhan omat valintansa tietty tekee, mut jos se nyt on joku älytön, niinku tuo kaverin siskon tapaus tai vaikka 20v jätkä ja 60v nainen... Tai ehkä se on vaan siinä että mä en voi käsittää semmosia...No, en mä silti jää puimaan sitä asiaa päivätolkulla. Kunhan hetken kauhistelen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Jos mun mummolta kysytään niin se on sitä mieltä että kannattaa ottaa samanikäinen kaveri. Ei se niinkään nuorella iällä vaivaa kumppanin ikä, mutta sitten se saattaa vaivata kun vanhuus koittaa =)

Mutta kun ei kiinnosta saman ikäiset! :snotty: :xmas: B) :D

Jos kumpikaan ei ole sakkolihaa nii silloin ei mitään väliä. Mun kaverilla (18v) on itteään 20v vanhempi mies eikä kyllä mua kaivele yhtään. Eikös toi oo aika yleistä, ja aina ollutkin. Mulla on ainakin muutakin tekemistä ja miettimistä kun vatvoa toisten ihmisten suhteita ja ikäeroja. :xmas:

Jos molemmat ovat aikuisia, niin mitäpä siinä on kenelläkään mitään sanomista.
Itseäni eivät ole koskaan napanneet vanhemmat miehet, miksi haluaisin esim. olla jonkun isäni ikäisen kanssa? Mutta jos jotakuta kiinnostaa, niin mikäs siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mulle on sama kenen kanssa joku seurustelee mutta itse en voisi kuvitellakkaan seurustelevani esim 30v vanhemman kanssa, mutta minun ei tarvitsekkaan

Niin tätä mä just tarkotin. Sä olet käsittänyt sen, että sun ei tarvitse niin tehdä, mutta joidenkin järkeen se ei tunnu menevän.

Olen kerran seurustellut saman ikäisen kanssa ja ei ei ei....Mies oli kyllä mukava, mutta kyllä vanhassa vara parempi :whistle:

No eihän siinä mitään.
Itselläni ei ehkä vaan olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita esim. 30 vuotta vanhemman ihmisen kanssa. Ihan eri sukupolvea kuitenkin. Missä niin iäkkäitä mieskandidaatteja edes tapaisi? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
ei kai sil oo merkitystä ku vasta sitten ku kummatkin vanhenee tarpeeksi. Sit ku vaimo on vaik 50 wee ja mies 70 wee ni sit eron varmasti jo huomaa...

tätä minäkin mietin. onhan niitä toki viriileitäkin pappoja,mutta mutta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Jos mun mummolta kysytään niin se on sitä mieltä että kannattaa ottaa samanikäinen kaveri. Ei se niinkään nuorella iällä vaivaa kumppanin ikä, mutta sitten se saattaa vaivata kun vanhuus koittaa =)

Mutta kun ei kiinnosta saman ikäiset! :snotty: :xmas: B) :D

Ei minuakaan. :whistle:

Yhteistyössä