Siis mitä hihhuleita nää astrolabe ja data oikein on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26416482]Hyvin kirjoitettu. Astrolabe ja Data ovat molemmat erittäin älykkäitä ihmisiä. Miksi ei saisi hassutella, kuten itse haluaa?[/QUOTE]

Nyt ovat menossa naimisiin muutaman viikon(?) tuntemisen jälkeen??? Vai? Kertooko tollanen älykkyydestä. :confused:

[QUOTE="vieras";26416603]Mistä sinä tiedät, kuinka kauan ovat lähetelleet yksäreitä?
Sitä paitsi, onhan niitä avioliittoja, jotka ovat onnistuneet erittäin lyhyen seurustelun jälkeen.[/QUOTE]

No en onneksi tiedäkään. Mutta menisikö älykäs ihminen naimisiin yksäreiden takia?:xmas:

Onnea nyt kuitenkin noille pököpäille, toivottavasti ovat luodut toisilleen.

[QUOTE="vieras";26416654]jalkoväliälystä, sitä ei kaikilla ole (normaaleilla )[/QUOTE]

Se on kaikilla.
Mutta pakko myöntää (ja toivon etten loukkaa) jotta luulen ettei se sen kummemmin Astrolabella kuin Datallakaan kuulu erityisen vallitseviin piirteisiinsä.
Tunneäly ja johdonmukainen ajattelu (ja positiivinen altruismi) sen sijaan molemmilla vahvoina.

:)

Se on kaikilla.
Mutta pakko myöntää (ja toivon etten loukkaa) jotta luulen ettei se sen kummemmin Astrolabella kuin Datallakaan kuulu erityisen vallitseviin piirteisiinsä.
Tunneäly ja johdonmukainen ajattelu (ja positiivinen altruismi) sen sijaan molemmilla vahvoina.

:)

sanoo mummeli jolla ei ole hajua mitä tunneäly on. Mummeli jatkakoon viisasteluaan ( tai luulkoon olevansa )

Ja entäs, jos joku harmaa olisi ilmoittanut menevänsä naimisiin muutaman viikon seurustelun jälkeen?! Kyllä olisi ollut mustat porukalla valistamassa, että ei kannata ja miettiä pitäis ja hullun hommaa.
Sitten se ääni kellossa muuttuu kun kyse on jostain perseennuolettavasta. Ihkua ja ihanaa ja voi kun on söpöä <3
Täällä on kyllä niin tekopyhää porukkaa, että ei uskoiskaan.

[QUOTE="Mari";26418796]Ja entäs, jos joku harmaa olisi ilmoittanut menevänsä naimisiin muutaman viikon seurustelun jälkeen?! Kyllä olisi ollut mustat porukalla valistamassa, että ei kannata ja miettiä pitäis ja hullun hommaa.
Sitten se ääni kellossa muuttuu kun kyse on jostain perseennuolettavasta. Ihkua ja ihanaa ja voi kun on söpöä <3
Täällä on kyllä niin tekopyhää porukkaa, että ei uskoiskaan.[/QUOTE]

Älä jaksa. Aivan eri asia, ko. tyypit ovat heiluneet palstalla enemmän tai vähemmän vuosia, ja tunteneet myös sitä kautta tavalla ja/tai toisella toisensa. kuten myös moni musta on tuntenut / tietänyt heidät vuosia. Katkeruus ei pue ketään varsinkin kun se on täysin väärin sijoitettua.

Että ihmiset jaksaa olla niin idiootteja kun pitää paskoa aivan turhaan muiden päälle, jos ei muuten niin ottamalla KUVITTEELLISEN esimerkin joka ei edes ole sama asia ja sitten oikeutetaan sillä tosi elämän tapahtuman mollaaminen, tai jonkun "ihmisjoukon" haukkuminen.

No eipä taida olla ensimmäiset ihnmiset maanpäällä,ketkä tutustuu netin kautta ja aloittavat yhteisen elämän.

Olin viime kesänä häissä,jossa pari tutustui netissä,kirjoittelivat siellä vajaa kukauden ja samantien muuttivat yhteen.Muutaman kuukaus ja menivät naimisiin.

Olen todella kateellinen. Data on hyvännäköinen ja luonteeltaan ihanan vastustamattoman oloinen.
En ole koskaan digannut renttuja ja Data on kaikkea muuta kuin renttu.

Jos noilla joskus menee poikki, voisin olla jonottamassa Datan oven takana. :D

Ihan vakavasti ottaen, mulla on hyvä mies, mutta silti Datassa on sitä jotain. Snifff. :'(

• Tykkää
Reactions: PerseeNNuolija

Yhteistyössä