Siis mitä?? Eikö voi antaa palautetta, jos hv ei oo ylittynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaikaWiitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no onko siinä sun omalla sivulla se kohta, kohteet joista et ole antanut palautetta? siitä ainakin näet =)

Ei se näy siinäkään! Mut näkyyks siinä ne, joissa hv ei oo ylittynyt?
Suljetun kohteeni kohdalla ei näy ees ostajan tietoja. Vai kuuluuko ne näkyä ilman hv:ta..

Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:
Alkuperäinen kirjoittaja 77mm:
Ei kai näy, jos hv ei ole ylittynyt, koska eihän silloin kauppa ole ostajan osalta mitenkään sitovakaan.

Kyllä ennen on pystynyt silti palautetta antaan!

Ahaa. En ole itse koskaan laittanut kohteisiin hintavarausta joten sikäli en varmasti voisi tietääkään.

Vähän oT: Mä sain joltakin venäläiseltä myyjältä 'neutraalin' (= haukut) palautteen kun voitinhuudon mutta hintavaraus ei ylittynyt ja halusin tulla katsomaan/noutamaan tuotteen itse. Myyjälle tämä ei sopinut vaan halusi itse tuoda tavaran ja veloittaa kuljetuksesta 8 euroa, kun sitten kieltäydyin kaupoista hän haukkui minut epäluotettavaksi ostajaksi :o Mitenkähän olisi käynyt jos kaverioili kiikuttanut tuotteen ovelleni ja olisin siinä sitten todennut sen kelvottomaksi enkä ottanut sitä....

Aika outoa, kyllä mä ainakin olen aina pystynyt antamaan palautetta myös kohteista, joissa hv ei ylittynyt. Siihen omille sivuille, missä on ne joille et ole palautetta antanut, ei kohde tule. Mutta suljetun kohteen alaosaan on aina tullut ostajan/myyjän tiedot ja kohta anna palautetta.

Alkuperäinen kirjoittaja immu:
Aika outoa, kyllä mä ainakin olen aina pystynyt antamaan palautetta myös kohteista, joissa hv ei ylittynyt. Siihen omille sivuille, missä on ne joille et ole palautetta antanut, ei kohde tule. Mutta suljetun kohteen alaosaan on aina tullut ostajan/myyjän tiedot ja kohta anna palautetta.

Tätä mä just tarkotan!

Yhteistyössä