Jos joku valittaa rahajuttujaan! Toiset tulee siihen hyökimään menkää töihin! Ihan kuin se ois vaan sitten niin että hei mä tulin töihin teille nyt :saint:
No joo niin. Kaikilla vain ei ole samanlaisia valmiuksia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Niin no, se on ihan miten sitä asiaa katsoo. Voi olla, että jossain päin Suomea ei saa mitään töitä mistään, mutta mun omat kokemukset on ne, että kun ei ole turhan ronkeli, niin aina löytyy työ josta saa rahaa. Ei välttämättä paljoa eikä helpolla, mutta rahaa kuitenkin. Kokemusta löytyy niin puhelinmyynnistä, markkinatutkimuksien tekemisestä, kiinteistövälittämisestä kuin siivoamisestakin. Viimeksi aloin yksityisyrittäjäksi kun ei löytynyt sellaista työtä, joka olisi mahdollistanut osa-aikaisen lasten kotihoidon...
PEESI, juurikin näin. Puhelinmyyntiä ja siivoilua on itsekin tullut tehtyä.Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Omat kokemukset on ne, että kun ei ole turhan ronkeli, niin aina löytyy työ josta saa rahaa. Ei välttämättä paljoa eikä helpolla, mutta rahaa kuitenkin. Kokemusta löytyy niin puhelinmyynnistä, markkinatutkimuksien tekemisestä, kiinteistövälittämisestä kuin siivoamisestakin. Viimeksi aloin yksityisyrittäjäksi kun ei löytynyt sellaista työtä, joka olisi mahdollistanut osa-aikaisen lasten kotihoidon...
Et osaa puhua? Et osaa siivota?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:No joo niin. Kaikilla vain ei ole samanlaisia valmiuksia :saint:
Työajat, Osaan puhua. Osaan siivota olen tehnyt työkseni sitäkin. Mutta nyt ei ollut kyse siitä!Alkuperäinen kirjoittaja Aa:Et osaa puhua? Et osaa siivota?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:No joo niin. Kaikilla vain ei ole samanlaisia valmiuksia :saint:
Mihin sulla ei ole valmiuksia? Puhelinmyyntiin ja siivoamiseen? Vai yrittäjäksi ryhtymiseen? En mäkään valmis yrittäjä ollut, vaan lähdin ensin yrittäjäkurssille ja sitten sitä kautta oma firma pystyyn.Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:No joo niin. Kaikilla vain ei ole samanlaisia valmiuksia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Niin no, se on ihan miten sitä asiaa katsoo. Voi olla, että jossain päin Suomea ei saa mitään töitä mistään, mutta mun omat kokemukset on ne, että kun ei ole turhan ronkeli, niin aina löytyy työ josta saa rahaa. Ei välttämättä paljoa eikä helpolla, mutta rahaa kuitenkin. Kokemusta löytyy niin puhelinmyynnistä, markkinatutkimuksien tekemisestä, kiinteistövälittämisestä kuin siivoamisestakin. Viimeksi aloin yksityisyrittäjäksi kun ei löytynyt sellaista työtä, joka olisi mahdollistanut osa-aikaisen lasten kotihoidon...
Tuon yrittäjyyden luultavasti estää se että lainaa mä en saa enkä kysynyt tässä nyt sitä että mun tarvis tai pitäis mennä vaan tuota sanontaa!!Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Mihin sulla ei ole valmiuksia? Puhelinmyyntiin ja siivoamiseen? Vai yrittäjäksi ryhtymiseen? En mäkään valmis yrittäjä ollut, vaan lähdin ensin yrittäjäkurssille ja sitten sitä kautta oma firma pystyyn.Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:No joo niin. Kaikilla vain ei ole samanlaisia valmiuksia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Niin no, se on ihan miten sitä asiaa katsoo. Voi olla, että jossain päin Suomea ei saa mitään töitä mistään, mutta mun omat kokemukset on ne, että kun ei ole turhan ronkeli, niin aina löytyy työ josta saa rahaa. Ei välttämättä paljoa eikä helpolla, mutta rahaa kuitenkin. Kokemusta löytyy niin puhelinmyynnistä, markkinatutkimuksien tekemisestä, kiinteistövälittämisestä kuin siivoamisestakin. Viimeksi aloin yksityisyrittäjäksi kun ei löytynyt sellaista työtä, joka olisi mahdollistanut osa-aikaisen lasten kotihoidon...
Tarkoitatko että työajat eivät sovi? Esim. puhelinmyyntifirmathan on yleensä auki arkisin kello 9-21 eli haitari on kyllä aika iso. Näitäkö ei teillä päin ole?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Työajat, Osaan puhua. Osaan siivota olen tehnyt työkseni sitäkin. Mutta nyt ei ollut kyse siitä!Alkuperäinen kirjoittaja Aa:Et osaa puhua? Et osaa siivota?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:No joo niin. Kaikilla vain ei ole samanlaisia valmiuksia :saint:
Juu, en mäkään sano että puhelinmyynti oli mun unelmien työ. Mutta rahaa siitäkin sai. Tosin olen myynyt sekä lehtiä että kännykkäliittymiä että tukijäsenyyksiä ja ollut puhelinpalveluissa töissä ja ja ja. Toiset on mukavampaa hommaa kuin toiset. Mutta sellaista se elämä on: joka työssä on veemäiset piirteensä.Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Puhelinmyyjäksi minusta ainakaan ei olisi, sillä en pysty myymään jos ei jotakuta haluta ostaa. Ja muutenkin se, mitä kohtelua puhelinmyyjät saa kestää, ei juuri houkuttelisi... mieluummin vaikka tv-lupatarkastajaksi.
Sori. Mun mielestä se sanonta pitää paikkansa. Jos ei ole rahaa, niin pitää mennä töihin. So simple.Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Tuon yrittäjyyden luultavasti estää se että lainaa mä en saa enkä kysynyt tässä nyt sitä että mun tarvis tai pitäis mennä vaan tuota sanontaa!!Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Mihin sulla ei ole valmiuksia? Puhelinmyyntiin ja siivoamiseen? Vai yrittäjäksi ryhtymiseen? En mäkään valmis yrittäjä ollut, vaan lähdin ensin yrittäjäkurssille ja sitten sitä kautta oma firma pystyyn.Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:No joo niin. Kaikilla vain ei ole samanlaisia valmiuksia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Niin no, se on ihan miten sitä asiaa katsoo. Voi olla, että jossain päin Suomea ei saa mitään töitä mistään, mutta mun omat kokemukset on ne, että kun ei ole turhan ronkeli, niin aina löytyy työ josta saa rahaa. Ei välttämättä paljoa eikä helpolla, mutta rahaa kuitenkin. Kokemusta löytyy niin puhelinmyynnistä, markkinatutkimuksien tekemisestä, kiinteistövälittämisestä kuin siivoamisestakin. Viimeksi aloin yksityisyrittäjäksi kun ei löytynyt sellaista työtä, joka olisi mahdollistanut osa-aikaisen lasten kotihoidon...
No luulisin että tuosta puhelin myynnistä ei paljoo mun rahatilannetta paranna! Eikä ollut hitto tästä kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Aa:Tarkoitatko että työajat eivät sovi? Esim. puhelinmyyntifirmathan on yleensä auki arkisin kello 9-21 eli haitari on kyllä aika iso. Näitäkö ei teillä päin ole?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Työajat, Osaan puhua. Osaan siivota olen tehnyt työkseni sitäkin. Mutta nyt ei ollut kyse siitä!Alkuperäinen kirjoittaja Aa:Et osaa puhua? Et osaa siivota?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:No joo niin. Kaikilla vain ei ole samanlaisia valmiuksia :saint:
Mistä sitten oli kyse, jollei siitä onko töitä tarjolla vai ei? Musta se on niin, että jollei ole valmis menemään töihin vaikka niitä on tarjolla, niin on ihan turha valittaa jollei ole rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Sori. Mun mielestä se sanonta pitää paikkansa. Jos ei ole rahaa, niin pitää mennä töihin. So simple.Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Tuon yrittäjyyden luultavasti estää se että lainaa mä en saa enkä kysynyt tässä nyt sitä että mun tarvis tai pitäis mennä vaan tuota sanontaa!!Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Mihin sulla ei ole valmiuksia? Puhelinmyyntiin ja siivoamiseen? Vai yrittäjäksi ryhtymiseen? En mäkään valmis yrittäjä ollut, vaan lähdin ensin yrittäjäkurssille ja sitten sitä kautta oma firma pystyyn.Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:No joo niin. Kaikilla vain ei ole samanlaisia valmiuksia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Niin no, se on ihan miten sitä asiaa katsoo. Voi olla, että jossain päin Suomea ei saa mitään töitä mistään, mutta mun omat kokemukset on ne, että kun ei ole turhan ronkeli, niin aina löytyy työ josta saa rahaa. Ei välttämättä paljoa eikä helpolla, mutta rahaa kuitenkin. Kokemusta löytyy niin puhelinmyynnistä, markkinatutkimuksien tekemisestä, kiinteistövälittämisestä kuin siivoamisestakin. Viimeksi aloin yksityisyrittäjäksi kun ei löytynyt sellaista työtä, joka olisi mahdollistanut osa-aikaisen lasten kotihoidon...
Mulla on myös koulutus!Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Monesti työn puutetta valittavilta puuttuu myös koulutus.
Jollei ole omaa kokemusta työstä, on ihan turha tulla sanomaan että puhelinmyyjiä kohdeltaisiin jotenkin huonosti.Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Puhelinmyyjäksi minusta ainakaan ei olisi, sillä en pysty myymään jos ei jotakuta haluta ostaa. Ja muutenkin se, mitä kohtelua puhelinmyyjät saa kestää, ei juuri houkuttelisi... mieluummin vaikka tv-lupatarkastajaksi.
Tyttäresi yritti, hatunnosto sille! Onpa voinut olla huono opettajakin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun tyrär meni ihan mihin tahansa töihin, pääsi puhelinmyyjäksi ja sai potkut 2 viikossa koska ei saanut myytyä tarpeeksi lehtiä. Elämä on.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel