Siis millanen on kuristushuone? tuli mieleen tosta yhestä ketjusta joka etusivulla

  • Viestiketjun aloittaja hajuherne
  • Ensimmäinen viesti
hajuherne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja d44:
vai kuritushuone?
Niinpä. Oliko tää nyt jotain ap:n vittuilua jostain kirjoitusvirheestä vai luuliko ap oikeasti että sitä sanotaan kuristushuoneeksi?
mitään vittuile..siis eikö siellä ketjussa lue kuristushuone ni vai oliko mulla lukihäiriö? Mä olen aina luullu sitä kuristushuoneeks sikshän mä sitä kysyinki...:ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja d44:
vai kuritushuone?
Niinpä. Oliko tää nyt jotain ap:n vittuilua jostain kirjoitusvirheestä vai luuliko ap oikeasti että sitä sanotaan kuristushuoneeksi?
mitään vittuile..siis eikö siellä ketjussa lue kuristushuone ni vai oliko mulla lukihäiriö? Mä olen aina luullu sitä kuristushuoneeks sikshän mä sitä kysyinki...:ashamed:
En tiedä mitä ketjua tarkoitat, mutta oikeasti se on kuritushuone kyllä.
 
hajuherne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja d44:
vai kuritushuone?
Niinpä. Oliko tää nyt jotain ap:n vittuilua jostain kirjoitusvirheestä vai luuliko ap oikeasti että sitä sanotaan kuristushuoneeksi?
mitään vittuile..siis eikö siellä ketjussa lue kuristushuone ni vai oliko mulla lukihäiriö? Mä olen aina luullu sitä kuristushuoneeks sikshän mä sitä kysyinki...:ashamed:
En tiedä mitä ketjua tarkoitat, mutta oikeasti se on kuritushuone kyllä.
no tossa etusivulla ketju jossa 17v puukottanu 30 miestä...
Mut siis oikeesti en vittuillu vaan tosissani kysyin mut nyt asia selkis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kuritushuonerangaistus entisajan tappajille merkitsi raskaiden kahleiden ympärivuorokautista kantamista. Käytännössä se oli kuolemantuomio.
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Kuritushuone tarkoittaa sitä, että olosuhteet ovat ankarammat kuin tavallisessa vankilassa. Onhan siihen kuulunut joskus ja jossakin kahleet, mutta ei välttämättä.
 

Yhteistyössä