siis millä meidän suhde toimii ku mies ei puhu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mai

Vieras
vittu mua loukkaa mielettömästi se että mies ei halua=ei siis saa helpotusta siitä että puhuisi vaimolleen asioista. jos on jotain erimielisyyttä mä puhun, mies ei! kyllä kykenee muille puhuu mut mulle ei ja mä alan olee aika täynnä kiukkua kun en voi kokea olevani läheisin jos ei oo mitään tarvetta puhua/avautua mulle!

lisäksi onko se normaalia että aikuinen mies ei kestä jos toinen huutaa hetken?(menee hirveeseen paniikkitilaan) ja mä en niin ymmärrä, js joku huutaa mulle niin eka koetan ymmärtää mikä sen ihmisen on saanut reagoimaan niin voimakkaasti ja sitten yritän puhua asiasta(jolloin yleensä tilanne rauhottuu),ta joskus väsyneenä saattaisin huutaa takaisin,ja/tai lähtee ulos rauhottuu. mutta ikinä en pelkäis(tuttuja ihmisiä)

mulla on lähes täydellinen mies, mutta. Niin mutta. Hän ei osaa keskustella. Ei oikeestaan mistään muusta kuin omasta työstään. No hyvä sekin, mutta kun/jos alan keskustella hänen mielestään vaikeista asioista, hän sanoo ettei jaksa riidellä :o mä olen yrittänyt selittää ettei tarvitse riidelläkkään vaikka oltaiskin eri mieltä asioista, keskustella voi silti

munkin mies on mykkä , ei se suostu puhumaan vaikeista asioista tai asioista jotka mua kiinnostaa , se puhuu vaan asioista jotka sitä kiinnostaa. meillä ei ole oikein muuta yhteistä kun tämä lapsi mikä on juuri tulossa ja tv sitä me tuijotetaa 19.30-00.00 ja sit nukkumaan mies herää aamulla ja lähtee jonnekki tulee taas illalla sama meno joka päivä , äääh MIEHET!

Mun mies on myös muuten täydellinen, mutta ei osaa puhua tunteistaan. Haluaisin tietää hänen asioistaan ja ajatuksistaan enemmän, mutta hän ei kertakaikkiaan edes tiedä, miltä milloinkin tuntuu. Ei ole kuulemma koskaan tarvinut tietää...Mieheni on selvästi ahdistunut ja masentunut, koska ei osaa ilmaista itseään. Tahtoisin niin kovasti auttaa, mutta en tiedä miten :(

Yhteistyössä