siis millä helvetillä mä pääsen eroon näistä ihme tunteista et kaikki miehet pettää tai on pelimiehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yritystä uuteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yritystä uuteen

Vieras
Nytkin tapailen miestä ja omalla käytöksellä kohta ei varmaan enää nähä enää. olen kertonut sille mitä mun ex teki,en nyt perinpohjasesti mut pääpiirteet kun kysy miks me erottiin,niin et tietäs vähän mistä tää johtuu. kaveri on tosi kiltin olonen ja varsinkin näkönen mut tätä menoa mä pilaan koko jutun. Enkä usko et se olis pelimies tai mitään mut se mitä mulle tapahtu ni heijastuu nyt tähänkin ja mä vihaan sitä tunnetta. En halua pilata tätä mahdollista juttua!

Miten mä saisin tän nyt raiteilleen?

Sun erosta ei taida olla kovin pitkä aika? Olet ilmeisesti myös aika vahvatahtoinen ihminen?

Erosta on mulla aikaa neljä vuotta ja muita ei ole eteen osunut kun pelureita tai joitain ihme leikkijöitä jotka eivät tiedä mitä tahtovat. Mutta silti mulla on semmonen tunne että vielä on hyviäkin miehiä olemassa :)

Vinkki sulle ap: kunnon mies kestää naisen oikut tommosessa tilanteessa, pelurit ei ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;26739456:
Sun erosta ei taida olla kovin pitkä aika? Olet ilmeisesti myös aika vahvatahtoinen ihminen?

Erosta on mulla aikaa neljä vuotta ja muita ei ole eteen osunut kun pelureita tai joitain ihme leikkijöitä jotka eivät tiedä mitä tahtovat. Mutta silti mulla on semmonen tunne että vielä on hyviäkin miehiä olemassa :)

Vinkki sulle ap: kunnon mies kestää naisen oikut tommosessa tilanteessa, pelurit ei ;)

no vuoden päivät ja vähän päälle ja joo olen mä kai vahvatahtoinen. En olis ikinä voinut kuvitella et tapaan näin pian mukavan tyypin ja nyt vaan sit pelkään et pilaan tän. Mä olen jo osani täs vuoden aikana saanut pelureista ja tää nyt ei kyl vaikuta yhtään samanlaiselta,ihan eri maata kun muut on olleet. Tää tyyppi on niin koti-ihminen (asuu maalla) ja siis maalaispoika eikä mikään kaupungin yöelämässä kulkeva pleijeri.Toki ulkona käy mut tosi harvoin.On kuulemma jo aika erakko ku ikinä missään oikeen käy.

Yhteistyössä