H
hermot menee
Vieras
mitä tässä voi enään tehdä? olen nätisti selittänyt miehelle että en mä jaksa ainakaan raskaana ollessani tehdä kaikkea,eikä mun kuuluiskaan joutua tekee kaikkee. ja että kaiken muun lisäksi se miten asiat hoidetaan vaikuttaa siihen millaisia lapsista kasvaa! ja että en mä ala kauaa kattelee jos suhteessa toinen on niin itsekäs. sen jälkeen ku juteltiin ajattelin että asiat muuttu,ei oo muuttunut! sen jälkeen oon pari kertaa kysäissyt että milloin se ajatteli sitten ottaa osaa niihin olen saanut vastaukseksi että kai mun heti täytyis,mutta mitään ei tapahdu!
siis oikeesti kämppä on ku sikolätti ku mä tässä odottelen milloin mies tarttuu toimeen! viimeksi vielä sanoin sille että mä en ole sun äitisi eikä munkuulu pyytää eikä käskee sen tekee kotitöitä vaan sen kuuluu yhtälailla kuin minunkin oma alotteisesti tarttua toimeen
siis oikeesti kämppä on ku sikolätti ku mä tässä odottelen milloin mies tarttuu toimeen! viimeksi vielä sanoin sille että mä en ole sun äitisi eikä munkuulu pyytää eikä käskee sen tekee kotitöitä vaan sen kuuluu yhtälailla kuin minunkin oma alotteisesti tarttua toimeen