Siis mikä ihme tän päänsäryn tekee?? Lääkärissä käyty

Eilen alko iltapäivällä ja kun kotiin töistä ja kaupasta pääsin tuntu jo että pää halkee. Lääkkeellä vähän helpottaa mut liikkeelle ku lähtee tuntuu ku joku löis lekalla tahtia. Iltapäivällä vasta pääsen lääkäriin :/
 
Mulla kesästä asti ollu outoja vatsaoireita, välillä tulee kaikki vetenä ulos ja saan toisinaan ihme aamukramppeja mahaan. Nyt maha eilisestä ollut normaali. Voisko jotenki liittyä päänsärkyyn?
 
Mullakaan ei oo koskaan ollu näköhäiriöitä mut se tulee siis ihan yhtäkkiä ja voimistuu tosi äkkiä se pääkipu ja sit ei auta muu kun oksentaa tai nukkua, särkylääkkeet ei auta mulla mitään. Eikä aina auta vaikka nukkuis yönki yli joskus on kestäny parikin päivää :kieh:
 
Black Panther
Sama juttu vaivannut jo melkein viikon. Luulin myös migreeniksi, mutta taitaakin liittyä tähän flunssaan, mies nimittäin valitti samaa ollessaan kipeä viime viikolla. Kipu on kyllä samanlaista kuin migreenissä, pahenee liikkuessa ja helpottaa kun pääsee vaakatasoon makailemaan.

Kerrothan mitä lääkärissä sanottiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Panther:
Sama juttu vaivannut jo melkein viikon. Luulin myös migreeniksi, mutta taitaakin liittyä tähän flunssaan, mies nimittäin valitti samaa ollessaan kipeä viime viikolla. Kipu on kyllä samanlaista kuin migreenissä, pahenee liikkuessa ja helpottaa kun pääsee vaakatasoon makailemaan.

Kerrothan mitä lääkärissä sanottiin?
Tulen kertomaan kyllä. Kahdeksi sain ajan. Menisi nyt vaan aika nopeeta.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Huimaako migreenin aikana?
joillakin huimaa ja joillakin ei..yksilöllisiä ne oireet

http://www.migreeni.org/perustietoa/migreeni.html
tossa on erilaisista migreenistä ja toi tensio on siitä niskajumi jutusta
 
TAI
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja TAI:
hartiat jumissa
Viime viikon kärsin niskakivuista. Ajattelin sen johtuvan uudesta työstä. Nyt ei ole vaivannut.
Mulla oli kauhee stressi töissä (ja kotonakin), hartiat oli jumissa, naama puutui, päätä ja vatsaa särki: vatsakatarri ja saikkua (jota en tietty ole voinut pitää), mutta jumpalla ja törkeillä vatsalääkkeillä pysynyt ok. Yrittänyt ruveta rentouttaa pinnaa...
Tosin, nyt on taas oikea käsi sivusta puuduksissa ja vitutuskäyrä nousee, onneksi kohta on vkonloppu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TAI:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja TAI:
hartiat jumissa
Viime viikon kärsin niskakivuista. Ajattelin sen johtuvan uudesta työstä. Nyt ei ole vaivannut.
Mulla oli kauhee stressi töissä (ja kotonakin), hartiat oli jumissa, naama puutui, päätä ja vatsaa särki: vatsakatarri ja saikkua (jota en tietty ole voinut pitää), mutta jumpalla ja törkeillä vatsalääkkeillä pysynyt ok. Yrittänyt ruveta rentouttaa pinnaa...
Tosin, nyt on taas oikea käsi sivusta puuduksissa ja vitutuskäyrä nousee, onneksi kohta on vkonloppu.
Mä huomannu et mitä enemmän stressaan kotona muksujen kanssa ja väsyn iltatöissä sen pahemmat oireet mahaani saan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TAI :
Kyllä toi vatsa mun mielestä kuullostaa ihan vatsakatarrilita, eli mahaportin tulehdukselta. Vaatii ihan ehdottomasti lääkärissä käyntiä!
Voiko siinä olla välillä taukoja ettei mitään oireita? Kun nyt maha ei taas oireile yhtään.
 
Tautinen myös!
Oireistasi tuli mieleeni n. kymmenen vuoden takainen oma oireiluni. Olin ollut laihiksella ja syönyt vain sitä ihmekeittoa eli kaalisoppaa. N. viikko sen jälkeen kun olin laihikseni aloittanut sairastuin outoon tautiin, jolle ei tullut koskaan selvyyttä. Minua huimasi, päätä särki ja oli omituinen, tosi huono olo. Vatsa oli vesiripulilla ja outoja toispuoleisia puutumisoireita oli kasvoissa ja toisessa käsivarressa. Lääkärillä sitten tutkittiin ja mitään ei löytynyt. Kävin jopa magneettikuvissa pääni kuvauttamassa, mutta niissä ei ollut mitään kummallista. Omituisinta tässä oli se, että sen jälkeen kun olin tästä eka kohtauksesta selvinnyt, sain vatsatautikohtauksia ja puutumisoireita n. kuukauden välein tästä eteenpäin. Kaiken kaikkiaan oireilin sitten kuukauden välein n. vuoden ajan, kunnes oireet loppuivat. En tänä päivänäkään tiedä, mikä minulla oli, mutta elän vielä...
 
ohhoh
Käytitkö siinä keitossa Pansuolaa? Ei sekään kaikille sovi:
http://www.allergia.com/index.phtml?_m=679&discussion_a=thread&discussion_forum_id=16&discussion_id=3939&s=844

 

Yhteistyössä