Siis mikä pissajuttu tolla tytöllä nyt on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
4,5v on tänään monta kertaa sanonut, että pimppa on kipee. Tyttö itse muistelee sitä kun kesällä koloi itsensä polkupyörän kanssa ja tuossa edessä pimpin yläpuolella oli pieni mustelma ja se oli ilmeisesti hieman kipeä. Nyt ei kuitenkaan ole mitään mustelmaa ainakaan.

Yritin kysyä, että sattuuko pissaaminen niin tyttö sanoo että ei pissaaminen satu mutta sen lopettaminen sattuu.

Tyttö ei ole asiasta mitään sen enempää valitellut, mutta maininnut pissakäynnin jälkeen asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on kolauttanut sen johonkin, niin sithän se on vähän aikaa kipee.

Niin minä pohdin sitä, että olisiko voinut kuitenkin kolauttaa sen jotenkin ja johtuisi siitä. Luulisi että osaisi itse sanoa, jos kirvelee.

no olisko aivan liikaa vaadittu että veisit tytön lääkärille ja pissanäyte tutkittais? VTI yleensä oirehtii just tuolleen, että pissaamisen loppuvaihe on tuskallisin.

Alkuperäinen kirjoittaja nauru:
no olisko aivan liikaa vaadittu että veisit tytön lääkärille ja pissanäyte tutkittais? VTI yleensä oirehtii just tuolleen, että pissaamisen loppuvaihe on tuskallisin.

Toi tyttö vain on sellainen, että jos sitä oikeesti sattuu niin se kyllä kitisee ja valittaa eli nyt tuntuu vähän semmoiselta keksityltäjutulta kun likka hyväntuulisena asiasta mainitsee.

Ja kyllä voin viedä sen pissanäytteen huomenna, muttaei kyllä vaikuta pissatulehdukselta.

Yhteistyössä