siis mikä ois sellainen hyvä deodorantti joka vie hienhajun pois:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vvv"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vvv"

Vieras
oon kokeillu kaikki mitä meijän kaupassa on..pesen monta kertaa päivässä saippuan kans ja ilman kainalot ,kokeillu löysiä paitoja ym niin silti haisen:/,,,todella noloa..oon laittanu ties mitä hajuvettäkin mut ei auta:(.... miten saan hien hajun pysymään pois...ennen en haissu..

niin piti kirjoittaa että oon ajanu kaikki karvat ja jopa tehny puhdistuksenkin niille:D ... joo tiedän että hormoonit mutta ärsyttää kun ei lähe millään... minkä merkkistä se apteekin on??onko se hajusteetonta? ja auttaako oikeesti?

Ootko varma, että haju tulee kainaloista? Mulla itselläni alkaa kesähelteillä iho tissien alta hikoilemaan ja haisemaan ihan kamalalle, pahemmalle kuin kainalot. Ja vaatteetkin kannattaa pestä 60 asteen pesussa, jotta lähtee hienhaju pois eikä jää pinttymään.

ei dödö vie hienhajua pois vaan se tukkii kainalon ihohuokoset joista hiki tulee ulos.Jos dödö on huono hiki tulee läpi ja ihon bakteerien kanssa saa aikaan ikävän hajun.

Minä suosittelen Absolut Torria. Aikoinaan käytin pahimman murrosikähikoilun aikana sitä ja auttoi. Sen kanssa vaan saa olla aika tarkka, että kainalot ovat varmasti kuivat, muuten kutisee.

Yhteistyössä