Siis mikä helvetin Baby Bio?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
siis oikeesti ystäväni pyysi mua mukaan kaupungissamme järjestettävään baby bioon enskuussa..siis oikeesti katsotaanko siellä vauvojen kanssa elokuva?? täh?! siis johan on touhut..onko se nyt hyväks sitten vauvalle jos telkan kattomista muutenkin pitäs välttää.. :o

jahans..no voishan tuota sitten käydä koklaamassa ;) ..juu en minäkään tuosta harrastusta tee..mutta ihan siinäkin mielessä että tapaa oman kaupungin äitejä yms..kun tuo meillä on nyt vissiin ekaa kertaa

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
jahans..no voishan tuota sitten käydä koklaamassa ;) ..juu en minäkään tuosta harrastusta tee..mutta ihan siinäkin mielessä että tapaa oman kaupungin äitejä yms..kun tuo meillä on nyt vissiin ekaa kertaa

juu, tuolla periaatteella minäkin. Täytyy kyllä myöntää että mua ihan jonkin verran häiritsi kun siellä pari muksua huusi melkeein koko ajan... mä kun tykkään kattoa leffat ihan rauhassa...eli sen jälkeen olen kyllä mennyt leffaan ihan ilman lasta. Tai viime aikoina lapsenkin kanssa taas lastenleffoihin!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:

juu, tuolla periaatteella minäkin. Täytyy kyllä myöntää että mua ihan jonkin verran häiritsi kun siellä pari muksua huusi melkeein koko ajan... mä kun tykkään kattoa leffat ihan rauhassa...eli sen jälkeen olen kyllä mennyt leffaan ihan ilman lasta. Tai viime aikoina lapsenkin kanssa taas lastenleffoihin!! =)

Aivan..ja mä kyllä voin mennä kun tiedän miten vauvani käyttäytyy..eipä itke turhia..ja on hiljaa kun on muita vauvoja..se on aina ihan onneissaan..ja kattelee jos muut vaavit itkee että mitähän tuokin nyt itkee :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
onko se nyt hyväks sitten vauvalle jos telkan kattomista muutenkin pitäs välttää.. :o

Laita linkki, missä noin sanotaan..?

en minä tiedä linkkejä mutta olen joltain joskus kuullut.

Neuvolasta kysyin, kun meidän vauva tykkää tujijottaa telkkaa, niin eipä tuosta mitään haittaa ole silmillekään.
Tietty sitten isompana, kun voi saada kaikennäkösiä vaikutteita vääränlaisista ohjelmista.

Yhteistyössä