Siis mies pisti kyllä takas maanpinnalle :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tattis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tattis

Vieras
meillä piti viime v-loppuna olla mukava romanttinen koti-ilta. jotenpa tein seuraavaa, valmistin mielestäni mukavan illallisen jonka jälkiruokana olin minä itse. olin jopa ajanut alapään just niin kuin mies siitä tykkää, ja ajattelin muutenkin että ehkä voisi olla edessä uneton yö ;)
niinhän mulla olikin, valvoin yön itkien, mies tuli kotiin ja sanoi että "haluat varmaan tänään ajoissa nukkumaan, niin hänpä lähtee baariin".
sanoin mitä olin suunitellut ja että pahoitan mieleni, mutta mies sanoi että oli jo luvannu lähteä. kenelle, en tiedä?

nyt ei sitten mies ymmärrä että en ehkä välttämättä seksituulella ole, ja ei edes näytä ymmärtävän miksi pahoitin mieleni.

no olisin mäkin vähän ehkä loukkaantunut, mut mun mies käy missään baareissa niin harvoin että jos on jo luvannut mennä ym niin en ottaisi noin isoja herneitä kyllä nenään. saahan sitä omia menoja olla, varsinkin kun sinä et ollut miehelle ilmoittanut suunnitelmistasi etukäteen.

Oliko sovittu yhdessä vai erikseen romanttisesta viikonlopusta? Täällä tulee riidat siitä, kun toinen on miettinyt suunnitelmat valmiiksi mutta ehkä sille pariskunnan toiselle osapuolelle ei ole muistettu sanoa suoraan suunnitelmaa/kysyä käykö suunnitelma. Itse on joutunut niin monta kertaa pettymään kun odottanut liikoja yhteisiltä hetkiltä ja toinen onkin lähdössä esim. remontoimaan kaverin kämppää kaljapalkalla. :/

Meni nyt hieman ohi, että olitteko MIEHEN KANSSA sopineet, että teillä on romanttinen koti-ilta? Jos, niin ihan aiheesta vetäisit kyllä herneet nokkaan! Mutta jos SINÄ OLIT SUUNNITELLUT ja toteuttanut kysymättä mieheltä, niin silloin nipotat kyllä ihan turhasta. Ymmärrän, että on paha mieli, ja fiksumpi ukko olisi perunut menonsa ja jäänyt sun kanssa kotiin, mutta mutta..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no olisin mäkin vähän ehkä loukkaantunut, mut mun mies käy missään baareissa niin harvoin että jos on jo luvannut mennä ym niin en ottaisi noin isoja herneitä kyllä nenään. saahan sitä omia menoja olla, varsinkin kun sinä et ollut miehelle ilmoittanut suunnitelmistasi etukäteen.

Siis YHDESSÄ oltiin päätetty että vietetääm koti-viikonloppu. Ja oli BAARIN- synttärit, siksi kuulemma oli niin tärkeetä päästä.

Jaa no mä olisin kyllä jo silloin illalla sanonut, että nyt on sovinnon merkeissä parasta ettet lähde mihinkään baariin. Jos ollaan yhdessä sovittu että koko ilta ja viikonloppu vietetään yhdessä, niin sitten kanssa vietetään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Siis YHDESSÄ oltiin päätetty että vietetääm koti-viikonloppu. Ja oli BAARIN- synttärit, siksi kuulemma oli niin tärkeetä päästä.

mulla nimittäin on LA reilun kk päästä, ja oltiin sen takia sovittu että nyt vietetään yhteistä iltaa, kun esikoinen oli poissa, ja ei tiedetä milloi saadaan seuraavan kerran olla kahdestaan. en siis hae "reaktiolleni" hyväksyntää, tai mitään, mutta oli vaan pakko saada purkautua, kun tuntuu pahalta.

No voihan... Olsin menettäny hermoni tuommosessa tilanteessa. Lupauksista pidetään kiinni. Yritys viettää synttäreitä, onko sillä baarilla tunteet jotka ois pahottunut jos hän olis jääny kotia hieroon hartioita ja nauttimaan jälkkäriä? Puhhuh. Tiukempi kuri.

Mä en kyllä oikein ymmärtänyt, että mitä tarkoitit, kun sanoit, että valvoit koko yön itkien, mies tuli kotiin ja sanoi että hänpäm lähtee baariin? Siis söittekö te sitä illallista ja kävikö se mies kotona lainkaan? Toisaalta voi olla että hän vaan ajatteli, että saisit nukkua, jos olet ollut kovin väsynyt. Tuskin mies tahallaan halusi loukata. Miesten aivokapasiteetti harvoin riittää siihen.

mulla nimittäin on LA reilun kk päästä, ja oltiin sen takia sovittu että nyt vietetään yhteistä iltaa, kun esikoinen oli poissa, ja ei tiedetä milloi saadaan seuraavan kerran olla kahdestaan. en siis hae "reaktiolleni" hyväksyntää, tai mitään, mutta oli vaan pakko saada purkautua, kun tuntuu pahalta.

Ei nyt pahalla, mutta ehkä et ole kovin houkutteleva miehesi silmissä... raskaana, iso vatsa tiellä jne. Jotkut miehet vaan ei tykkää. Omani kyllä tykkäs :p

Alkuperäinen kirjoittaja turhaa:

Ei nyt pahalla, mutta ehkä et ole kovin houkutteleva miehesi silmissä... raskaana, iso vatsa tiellä jne. Jotkut miehet vaan ei tykkää. Omani kyllä tykkäs :p

eiköhän se nyt paremin viittaa ihan siihen että mies haluaa nyt mennä kun ei ole sitä toista valvottajaa vielä ns rajoittamassa menoja...

oletko ollut pitkään ilman miestä vai jotain kun noin kovasti nautit kun toisella on paha olla. tai sitten olet vaan joku mies jonka vaimo ei anna kun on raskaana.

ensin pihtaat, sitten selität ja vaadit selitystä...parasta on kosto!! Mutta noin oikeesti täytyy sanoo että ihmeisesti ei muistanu sopimusta? Oisko voinut unohtaa, halusko tahallaan olla ilkeä? Oletteko puhuneet asiasta?
Aika järkky mies...

Ei se ole mies eikä mikään joka heivaa naisensa baarin takia. On sitten vatta pystyssa tai ei. Täällä olisi pakattu miehen vaatteet matkalaukkuun ja laitettu eteiseen oottamaan omistajaansa. Ei ehkä järkevin ratkaisu, mutta näin olisin tehnyt. Ehkä siitä olisi vähän havahtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Liekki:
Ei se ole mies eikä mikään joka heivaa naisensa baarin takia. On sitten vatta pystyssa tai ei. Täällä olisi pakattu miehen vaatteet matkalaukkuun ja laitettu eteiseen oottamaan omistajaansa. Ei ehkä järkevin ratkaisu, mutta näin olisin tehnyt. Ehkä siitä olisi vähän havahtunut.

Näin! Arvojärjestys selvästi miehellä väärä.

oletko ollut pitkään ilman miestä vai jotain kun noin kovasti nautit kun toisella on paha olla. tai sitten olet vaan joku mies jonka vaimo ei anna kun on raskaana.

Olen nainen ja erittäin tyytyväinen tuohon puoleen elämästäni myös ;)

no mutta sehän on hyvä sulle se. en vaan ikinä ole ymmärtäny MITEN ja MIKSI tämä palsta vetää puoleensa niin monta sinunlaistasi, jotka eivät voi ymmärtää sitä että joku voi oikeasti pahoittaa mielensä jostakin asiasta. mutta onneksi karmalla on tapana tulla purasee perseeseen oikein kunnolla. ehkä tällä palstalla on sitten myös näitä ihania myötätuntoisia ihmisiä jotka ymmärtävät ettei elämä aina ole ruusuilla tanssimista.
sinulle oikein mukavaa päivänjatkoa.

no mutta sehän on hyvä sulle se. en vaan ikinä ole ymmärtäny MITEN ja MIKSI tämä palsta vetää puoleensa niin monta sinunlaistasi, jotka eivät voi ymmärtää sitä että joku voi oikeasti pahoittaa mielensä jostakin asiasta. mutta onneksi karmalla on tapana tulla purasee perseeseen oikein kunnolla. ehkä tällä palstalla on sitten myös näitä ihania myötätuntoisia ihmisiä jotka ymmärtävät ettei elämä aina ole ruusuilla tanssimista.
sinulle oikein mukavaa päivänjatkoa.

Ajattele miten usein nää tunteettomat ihmiset on sellaisia siksi, että he kokevat vielä pahempaa paskaa kotonaan jatkuvasti ja pönkittävät sitten omaa olematonta itsetuntoaan täällä vähättelemällä tai jopa haukkumalla muita. Sääli, älä suutu, pääset helpommalla ;)

En yhtään ihmettele että vedit herneet nenuun. Jos oma mies tekisi samoin (mullakin la reilu kk päästä ja yhteinen aika tosiaan kortilla kun esikko vaatii huomion), mä olisin vetänyt niin sairaat hormonikilarit ettei äijän olisi baarista kotiin kannattanut tulla. Eikä tosiaan tarvis seksiä, saati sitten mitään erityisempiä palveluksia odottaa todella pitkään aikaan.
Miehet on niin |O