siis mä olen täysin paska äiti!! :(

• Viestiketjun aloittaja PoikkiNainen
  • Ensimmäinen viesti
PoikkiNainen
masentaa, seinät kaatuu päälle, tuntuu taas jälleen kerran että olen vaan epäonnistunut kaikessa :(
hermot on tiukilla, 3 pienen lapsen äitinä. nuorimmainen 1v. on todella kiinni minussa mikä nyt tietenkin on tuon ikäiselle normaalia. mutta kokoajan tulee perässä ja kiukkuaa. joskus ei vaan jaksa :(

Sitten kun menee hermot ja tulee huudettua, sitten on niin paha olo!! kuin en saisi tästä elämästäni otetta, kaikki vaan yhtä sekamelskaa.

ja olen niin yksin:( juuri koskaan en saa omaa aikaa, välillä saan kodinhoitajan.
tuntuu ettei kukaan välitä.. illalla kun saan lapset nukkuun, menen useimmiten heti melkein itsekin.. mutta sitten saattaa 1v. herätä yöllä (harvoin kylläkin) ja isommat saattaa tulla viereen kun niitä pelottaa.
isiä ei samassa huushollissa enää ole.

Voi kuule, sä et oo mikään paska äiti, sä olet vaan väsynyt ja uupunut, ja sitä mä en yhtään ihmettele! :hug: Ei oo helppoa huolehtia yksin kaikesta... Saisitkos apua sosiaalitoimesta enemmänkin, vaikka sellaisen perhetyöntekijän muutamaksi tunniksi viikossa?

Vepasto
:hug: En osaa oikein muuta sanoa. Mulle auttoi pahimpina kausina täysin rytmitetty elämä; päivät ei tuntuneet niin pitkiltä. Mä en siis ole koskaan ollut yh, mutta silloin kun tehtiin tähän taloon remppaa, niin mies oli joko töissä tai täällä, kävi kotona vain nukkumassa.
Mutta sun pitäisi saada lapsille hoitaja ja mennä itse tuuletttumaan, ihan vaikka kampaajalle.

vieras
ei ole mahd esim sun äidin auttaa ,pääsisit vaikka kirjastoon lukee lehtii,tai joku muu luotettava.minulla 1 ja 3 v mies on mut töissä paljon .jaksamista,mun mielestä on olemassa joku yhlle suunnattu tukiryhmä,kokeileppa mll sivuilta siellä on myös tukipuhelin

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Voi kuule, sä et oo mikään paska äiti, sä olet vaan väsynyt ja uupunut, ja sitä mä en yhtään ihmettele! :hug: Ei oo helppoa huolehtia yksin kaikesta... Saisitkos apua sosiaalitoimesta enemmänkin, vaikka sellaisen perhetyöntekijän muutamaksi tunniksi viikossa?
kiitos. olen saanut n. kerran vkossa juuri perhetyöntekijän (eli vanha nimitys tuo kodinhoitaja). se on hieman helpottanut kun olen saanut olla yksin ja hoitaa asioita, shoppailla mitä nyt milloinkin.
t'ää yksinäisyys on raastavaa.
lapset on mulla jatkuvaan sillä isi ei lapsia ota.

rakastan lapsiani yli kaiken mutta haluan että olen kunnossa ja voin hyvin, silloin hekin voivat hyvin!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole mahd esim sun äidin auttaa ,pääsisit vaikka kirjastoon lukee lehtii,tai joku muu luotettava.minulla 1 ja 3 v mies on mut töissä paljon .jaksamista,mun mielestä on olemassa joku yhlle suunnattu tukiryhmä,kokeileppa mll sivuilta siellä on myös tukipuhelin
mun äiti on niin sairas ettei hän pysty auttamaan :(
Anoppi taas.. ei ole ikinä oikeen ollut kauhean kiinnostanut ottamaan lapsia ikinä hoitoonsa vaikka mahd. olisi. ei ole hänestäkään kuulunut.

ap
lasten isi teki mulle selväksi kun lasten kanssa pois muutin, että hän ei sitten ole kuskaamassa kauppaan (mulla ei ole ajokorttia) tai maksamassa laskuja (en oletakaan! :O ) ja sanoi että voi mennä kuukausia ennekuin voi lapsia ottaa hoitoonsa :( surettaa lasten vuoksi.

Yhteistyössä