Siis kuuluuko toi tohon ikään vai mikä ihme on pojalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
siis tuntuu kyllä aika puuduttavalta kun poika vaan itkee joka ikisen asian päälle, jos jokin asia ei mene hänen mukaan niin huuto alkaa, ikää siis 3v. omassa huoneessa ei suostu leikkimään, aina vaan olkkarin pöydällä tai keittiön pöydällä, mutta ei ikinä lattialla.

hoidosta kun hakee niin heti alkaa kaikki vastoinkäymiset kun päässään kotiin... :ashamed: ei jaksaisi joka ikinen päivä tuota samaa marinaa, koska se on aivan turhaa.

sit jos poika tekee jotain pahaa hän ei suostu pyytää anteeksi!

mä olen vissiin ihan hukassa tässä lapsen kasvatuksessa.. :'( :ashamed: :snotty:

et ole ainoa, meidän poika samassa iässä ja jessus kun tuntui tekstisi tutulta :|

esim tänään tulimme neloskerrokseen portaita ylös melkein puolituntia. :headwall: ja huudon kanssa... jätkä olisi pitänyt kantaa ja ihan takuuvarmasti osaa kävellä portaat ylös.
sitten kun sisälle päästiin,toppista ei saanut riisua ja se huuto!!! |O oli sitten reilun tunnin toppis päällä sisällä.....

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
et ole ainoa, meidän poika samassa iässä ja jessus kun tuntui tekstisi tutulta :|

esim tänään tulimme neloskerrokseen portaita ylös melkein puolituntia. :headwall: ja huudon kanssa... jätkä olisi pitänyt kantaa ja ihan takuuvarmasti osaa kävellä portaat ylös.
sitten kun sisälle päästiin,toppista ei saanut riisua ja se huuto!!! |O oli sitten reilun tunnin toppis päällä sisällä.....

Joo siis meilläkin kotiin kävely hoidosta meni suht hyvin, vähän kiukuttelua matkalla, mutta kun kotiin päästiin ei osannut riisua, huuto ja itkua eteisessä ja ei hän kuulemma osaa... :|

ja sit oli kanssa toppishaalari päällä joku reilu puoli tuntia eteisessä. ja aina kun näki mut kävelen ohi niin huuto alko...

toi uhma ikä kyllä koettelee mun hermoja!!! ei voi mitään mutta niin se vaan on. ainasta itkua ja vääntöä... :|

Alkuperäinen kirjoittaja PojanÄiti04:
Joo siis meilläkin kotiin kävely hoidosta meni suht hyvin, vähän kiukuttelua matkalla, mutta kun kotiin päästiin ei osannut riisua, huuto ja itkua eteisessä ja ei hän kuulemma osaa... :|

ja sit oli kanssa toppishaalari päällä joku reilu puoli tuntia eteisessä. ja aina kun näki mut kävelen ohi niin huuto alko...

toi uhma ikä kyllä koettelee mun hermoja!!! ei voi mitään mutta niin se vaan on. ainasta itkua ja vääntöä... :|

juu sama meillä, ei tarvitse kuin katsoa kohti ja jo huutaa taas.

raivostuttavaa,eikö?

koitetaan jaksaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja PojanÄiti04:

juu sama meillä, ei tarvitse kuin katsoa kohti ja jo huutaa taas.

raivostuttavaa,eikö?

koitetaan jaksaa :hug:

Joo,koitetaan jaksaa.. mä olen ottanut sen linjan kun alkaa huuto turhasta niin menkööt omaan huoneeseen kitiseen, nyt kaatu autotalo ja huuto alko!!! :headwall: :headwall: :headwall: :D

Meilla kans 3-vuotias neiti, jonka luona on alkanut Kankkarankkanoita vierailemaan. Tanaan meni hyvin, kun potkaistiin Kankkis pihalle heti ensi kattelyssa, kun tultiin kotiin koulusta ja sitten oltiin ihan sipi-sipi hiljaa, ettei se enaa huomaa meita.

Ihanaa, miten nuo mielikuvitusjutut joskus kolahtaa ;)

meillä tytöllä ikää vasta 1v5kk, mut hillitön huuto alkaa jos ei mee asiat niinku neiti haluaa...ja kun on vielä tuo ymmärryskin melko rajallinen! Ja jaksaa huutaa vaikka puol tuntyia, jos ei saa vaikka ottaa jotain lelua ulos mukaan. Kauhulla ootan tulevaa

Yhteistyössä