höh
Olen valinnut että ne maksetaan rahana tilille mutta ei vaan ole tullut.
Eipä tuo niin suuri summa ole mutta ihmettelen vaan.
Eipä tuo niin suuri summa ole mutta ihmettelen vaan.
Saman määrän saa molemmissa tavoissa.Alkuperäinen kirjoittaja op:n jäsen :Mä käytän bonukset erilaisiin hyvityksiin ( palvelumaksut,vakuutukset), taitaa niin saada paremmat bonukset kuin rahana?
Ei tartte paljon olla rahaa, mut jos on PALJON velkaa niin saa bonuksia kansAlkuperäinen kirjoittaja ei ootettavissa meillä:Mulla on sellainen muistikuva että jotta bonuksia ylipäätään saa pitää olla yli 5000 euroa rahaa tilillä ja sittenkin se bonus oli tosi mitätön.
Hyvä, nyt sekin selvisAlkuperäinen kirjoittaja #:juuri taisin lukea OP:n nettisivuilta vai mistä se oli että joulukuussa maksetaan![]()
itsekkin niitä tässä odottelenAlkuperäinen kirjoittaja hm:Hyvä, nyt sekin selvisAlkuperäinen kirjoittaja #:juuri taisin lukea OP:n nettisivuilta vai mistä se oli että joulukuussa maksetaan![]()
![]()
28 % pääomaveroa. Eli kannattaa mieluummin käyttää vakuutus- ms maksuihin. Ja nämä tulot pitää ilmoittaa verotuksessa, niinkuin muutkin pääomatulot!Alkuperäinen kirjoittaja #:itsekkin niitä tässä odottelenAlkuperäinen kirjoittaja hm:Hyvä, nyt sekin selvisAlkuperäinen kirjoittaja #:juuri taisin lukea OP:n nettisivuilta vai mistä se oli että joulukuussa maksetaan![]()
![]()
niistä vaan vissiin menee joku vero..
Paitsi jos OP/Pohjolan vakuutusmaksut ovat paljon korkeammat kuin jossain muussa yhtiössä...Alkuperäinen kirjoittaja tatu:28 % pääomaveroa. Eli kannattaa mieluummin käyttää vakuutus- ms maksuihin. Ja nämä tulot pitää ilmoittaa verotuksessa, niinkuin muutkin pääomatulot!Alkuperäinen kirjoittaja #:itsekkin niitä tässä odottelenAlkuperäinen kirjoittaja hm:Hyvä, nyt sekin selvisAlkuperäinen kirjoittaja #:juuri taisin lukea OP:n nettisivuilta vai mistä se oli että joulukuussa maksetaan![]()
![]()
niistä vaan vissiin menee joku vero..
Kaupallinen yhteistyö: Storytel