Siis koska Op maksaa bonukset???

• Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
ei ootettavissa meillä
Mulla on sellainen muistikuva että jotta bonuksia ylipäätään saa pitää olla yli 5000 euroa rahaa tilillä ja sittenkin se bonus oli tosi mitätön.

höh
Alkuperäinen kirjoittaja op:n jäsen :
Mä käytän bonukset erilaisiin hyvityksiin ( palvelumaksut,vakuutukset), taitaa niin saada paremmat bonukset kuin rahana?
Saman määrän saa molemmissa tavoissa.
Niin mäkin käytin ennen mutta vaihdoin tuon kun ajattelin että kiva ylläri jos joskus saa tilille. Mutta taidan vaihtaa takaisin kun ne panttaa niitä bonuksia näköjään.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei ootettavissa meillä:
Mulla on sellainen muistikuva että jotta bonuksia ylipäätään saa pitää olla yli 5000 euroa rahaa tilillä ja sittenkin se bonus oli tosi mitätön.
Ei tartte paljon olla rahaa, mut jos on PALJON velkaa niin saa bonuksia kans ;)

tatu
Alkuperäinen kirjoittaja #:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
juuri taisin lukea OP:n nettisivuilta vai mistä se oli että joulukuussa maksetaan :D
Hyvä, nyt sekin selvis :)
itsekkin niitä tässä odottelen :)
niistä vaan vissiin menee joku vero..
28 % pääomaveroa. Eli kannattaa mieluummin käyttää vakuutus- ms maksuihin. Ja nämä tulot pitää ilmoittaa verotuksessa, niinkuin muutkin pääomatulot!

Alkuperäinen kirjoittaja tatu:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
juuri taisin lukea OP:n nettisivuilta vai mistä se oli että joulukuussa maksetaan :D
Hyvä, nyt sekin selvis :)
itsekkin niitä tässä odottelen :)
niistä vaan vissiin menee joku vero..
28 % pääomaveroa. Eli kannattaa mieluummin käyttää vakuutus- ms maksuihin. Ja nämä tulot pitää ilmoittaa verotuksessa, niinkuin muutkin pääomatulot!
Paitsi jos OP/Pohjolan vakuutusmaksut ovat paljon korkeammat kuin jossain muussa yhtiössä...

Yhteistyössä