Siis kiesus että voi ihminen pistää rahaa haisemaan ihan vaan ruokakauppaan :0

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Oltiin esikoisen kanssa ihan kahdestaan kaupoilla ennen kuin mies lähti hurvittelemaan. Olin Euromarketissa ja siellä oli Eldorado-tuotteista kampanja: "ota 4 maksa 3". Keräsin siis tarvittavaa tavaraa noista Eldoradoista, lisäksi ostin enimmäkseen tarjoustavaraa ja sitten vielä ostin aletarra-tavaraa. Niin ja miehelle ostettiin paita ja 3 paria sukkia, yht. 25 ?, joista tosin sain vielä 15% henkilökunta-alennusta. Ruoista sain 5% henkkarialea.

Ostin viikon satsit, paitsi että en ostanut lihaa kuin yhden paketin. Ajattelin että menen kuitenkin tohon lähikauppaan kyttäämään alelapputavaraa (tuolla ei ollut). Eli vihanneksia, hedelmiä, pakasteita, maitoa, leipää, kananmunia yms. yms. sisälsi ostoskorini. Lisäksi ostin muutaman ilmanraikastimen, mutta en tosiaan mitään pesuaineita tai muita kalliita juttuja.

Heittäkääpä piruuttaan veikkaus että paljonko sain kulumaan?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
niistä eldoradoista sait vaan halvimmat kaupan päälle..
juu tiedän :)

Mutta mulla oli aika paljon tuota tavaraa. Laskin että 24 tuotetta, eli lyhyellä matikalla sain kuitenkin 6 tuotetta ilmaiseksi.
Kävit varmaan valtsussa tai siwassa tai jossain muussa pikku kaupassa, niin ihmekkös menikin rahaa enemmän.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
niistä eldoradoista sait vaan halvimmat kaupan päälle..
juu tiedän :)

Mutta mulla oli aika paljon tuota tavaraa. Laskin että 24 tuotetta, eli lyhyellä matikalla sain kuitenkin 6 tuotetta ilmaiseksi.
Kävit varmaan valtsussa tai siwassa tai jossain muussa pikku kaupassa, niin ihmekkös menikin rahaa enemmän.
Lues paremmin aloitus :). EUROMARKETISSA :D

Muoks: eikä tuolla siis mitenkään kalliit hinnat ole. Mä vaan taisin ostaa vallan hemmetisti kuitenkin ja kallista tavaraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
160e...

vertaan siihen ku mä kävin kaupassa tänään ja ostin noiden lisäks leipomustarvikkeet niin saldo oli 190e :xmas:
Siis utopistisia summia kauppaan.Minulla ei edes ole noin paljon laittaa kauppaan.Onneksi saan työharjoittelepaikasta ruokaa,niin ei tartte lihoja perunoita yms. edes ostaa,alle 100e/viikko kauppaan! :D
 

Yhteistyössä