Siis kerrankin mua onnisti ale-löytöjen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piipi

Aktiivinen jäsen
02.02.2005
9 126
1
36
Löysin aivan ihanat popot 25 eurolla ja vielä varrelliset B) Harvoin löytyy näihin töppöjalkoihin sopivia siroja ja kauniita kenkiä, joita vois jopa pitää hameen kanssa :saint: ( jos mulla olis siis hame?? )

Mitäs tykkäät? Väri ehkä hieman liian punertava, salamasta johtuen...

popot2.jpg

Tää kuva ilman salamaa, ei ihan luonnollinen väri tääkään

popot3.jpg

Tässä taas salamalla suoraan kattolampun alla kuvattuna, joten kangasosa on liian vaalea

popot4.jpg

Mun mielestä aivan tajuttoman ihanat, karkeeta pellavaa noi varret ja nahkaa noi tummat osat ja just niin mun näköset :saint: sopivasti valmiiksi resuset. ( PS: kuulun siihen kaartiin joka ei omista yksiäkään goretexejä eikä hikereita )

Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
WAUTSI, vähänks upeet :D mä oon niin kede kun toiset AINA löytää ihania kenkiä ja sitten niillä on vielä semmoiset jalat joihin mahtuu tuommoiset kengät :/ :/

Siis mulla on just sellanen lyhyt pullea jalka, johon ei sovi mikään kenkä. Jalkapöytä niin korkea että. Mutta tuossa oli kivasti noi nauhat joilla saa vähän tilaa siihenkin kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
WAUTSI, vähänks upeet :D mä oon niin kede kun toiset AINA löytää ihania kenkiä ja sitten niillä on vielä semmoiset jalat joihin mahtuu tuommoiset kengät :/ :/

Siis mulla on just sellanen lyhyt pullea jalka, johon ei sovi mikään kenkä. Jalkapöytä niin korkea että. Mutta tuossa oli kivasti noi nauhat joilla saa vähän tilaa siihenkin kohtaan.

No kerropas minkä merkkiset... vai oliko se jo? Jos vaikka joskus meitsiäkin onni potkaisisi. Ostin minäkin saappaat, hameen kanssa pidettäväksi. Niin minkä hameen

:ashamed: ?

No kerropas minkä merkkiset... vai oliko se jo? Jos vaikka joskus meitsiäkin onni potkaisisi. Ostin minäkin saappaat, hameen kanssa pidettäväksi. Niin minkä hameen

:ashamed: ?

Merkki oli So What. Ei siis mikään kallis merkki. Mun mielestä oon nähnyt noita jossain muuallakin, olisko ollu Ideaparkissa tai Din Skossa tms. Ovh oli vaan 49e.

Yhteistyössä