Siis käyttääkö joku OIKEASTI tälläsiä vaatteita??? JÄRKYTTÄVÄÄ!!!

• Viestiketjun aloittaja vieras.
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mun mielestä siellä oli yks kiva toppi jota olisin voinut kuvitella jossain baarissa käyttäväni, se musta jossa koristelut takana, alle laittaisin kyllä mustat rintsikat kun ne valkoset pisti aika ilkeesti silmään sieltä alta.

kjkjkjk
[QUOTE="vieras";22324943]Mun mielestä siellä oli yks kiva toppi jota olisin voinut kuvitella jossain baarissa käyttäväni, se musta jossa koristelut takana, alle laittaisin kyllä mustat rintsikat kun ne valkoset pisti aika ilkeesti silmään sieltä alta.[/QUOTE]

Samoin, ihan nätti baaritoppi :) Mut joo, muutenhan noi oli melkomoista teinikamaa, tulee tosiaan ihan kylmät väreet jos noin lyhyitä napapaitoja pitäis käyttää :) ihihihih, ei tällä vartalolla. Mun ex-miehen mielestä muuten tuon tyyliset vaatteet oli tosi hyvännäkösiä, se yritti jossain vaiheessa kovastikin tyrkyttää tollasia teiniamisvaatteita ja sanoi, että voi nuorekkaasti pukeutua vaikka ikää alkaakin olla jo lähemmäs 30 :D Suuttui sitten ihan kun en suostunut :p

Huom harmaana
ilmeisesti joku käyttäisi, kun on noin paljon huutoja.
Joku voisi käyttää, jos on kotoisin itäisestä naapurista tai vaikkapa Aasiasta, esimerkiski Vietnamista.
Itse en, yöks sentään.

[QUOTE="sondersson";22326684]mä tykkäisin noista pitsiselkäisistä topeista, mut niitten kans ei oikeen sovi rintsikat, enkä mä kahden imetyksen jälkeen voi ilmankaan heilua :([/QUOTE]

nuokin sopii niin harvoille ja valituille vartaloille. Selkäkin pitää olla linjassa lapaluineen päivineen. mulla on yks kaveri joka pitää usein tollasia, sille ne sopiikin. otti sellaset tatskatkin mitkä näkyy sieltä pitsien lomasta tosi kivasti. mulle ei kävis ikimaailmassa, ois törkeen näkönen kun vähä ylimäärästä siellä täällä, liian vaalee iho jne. :D

sori nyt vaan
Mä oon liki 30-vuotias kotiäiti ja kyllä mä käyttäisin jollei ois raskausarpia maha täynnä :D Niin ja minulla on korkeakoulututkinto enkä oo mikään "lähiömamma" :D

Yhteistyössä