Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Suurin osa täällä kuiteskin syytää paskaa toisten niskaan.Millasiakohan ne on ns real lifessa.Vai onko niillä vaan tää palstaelämä...
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Suurin osa täällä kuiteskin syytää paskaa toisten niskaan.Millasiakohan ne on ns real lifessa.Vai onko niillä vaan tää palstaelämä...
Mun mielestä suurin osa on ihan mukavia, mutta sitten taas jotkut..Ja oon oikeasti aatellu että ne on varmasti ihan äärettömän turhautuneita ja kyllästyneitä omaan elämään ja sen vuoksi haluaa purkaa omaa pahaa oloaan muihin. Ja jotkut ottaa tän palstan tosiaan liian vakavasti. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei olla. mie olen ainaki huumorintajuton paska joka aina vaan v*ttuilee kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Suurin osa täällä kuiteskin syytää paskaa toisten niskaan.Millasiakohan ne on ns real lifessa.Vai onko niillä vaan tää palstaelämä...
Mun mielestä suurin osa on ihan mukavia, mutta sitten taas jotkut..Ja oon oikeasti aatellu että ne on varmasti ihan äärettömän turhautuneita ja kyllästyneitä omaan elämään ja sen vuoksi haluaa purkaa omaa pahaa oloaan muihin. Ja jotkut ottaa tän palstan tosiaan liian vakavasti. :|
Oikeasti mietin onko ne samanlaisia kavereilleen,jos niitä nyt on.En minä ainakaan haluaisi tuollaista kaveria.