No en mä usko että ostin väärän kokosen pojalle. 134cm 2-osasen talvipuvun ostin.Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:en tajuu. nehän ihan väärän kokosiaki jos kuukaus tolkulla etukäteen hankitaan.
Mä kans oon kaivellu kaappeja tän päivän.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Kyllä, talvikengät just ostettiin tänään kuopukselle. :wave:
Mun pitäis kans näpyttää huutikseen viime vuotiset topat..
Sanos muuta, välillä tuntuu ettei jaksais kuvata ja näpsyttää niitä tuntitolkulla, mut sitten kun innostuu, niin kivaahan se on. Ja palkitaan kivasti. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mä kans oon kaivellu kaappeja tän päivän.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Kyllä, talvikengät just ostettiin tänään kuopukselle. :wave:
Paljon olis naputeltavaa ku vaan jaksais. :ashamed:
juu eiAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Niin ja jotku ostaa jo joulun alesta seuraavaks vuodeksi talvivaatteet.
Juu mäki silloin pari viikkoa sitten sain inspiksen.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Sanos muuta, välillä tuntuu ettei jaksais kuvata ja näpsyttää niitä tuntitolkulla, mut sitten kun innostuu, niin kivaahan se on. Ja palkitaan kivasti. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mä kans oon kaivellu kaappeja tän päivän.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Kyllä, talvikengät just ostettiin tänään kuopukselle. :wave:
Sitä mäkään en harrasta.Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:juu eiAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Niin ja jotku ostaa jo joulun alesta seuraavaks vuodeksi talvivaatteet.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Juu mäki silloin pari viikkoa sitten sain inspiksen.
Ku vaan nyt sais uuden inspiksen.
No tänään aion kuvata Reiman 92cm toppapuvun + pipon.
Mut se on sit eri juttu millon noi muut saan myyntiin.
Hienosti piilomainostettu. Ehkä sun ei tarvi niitä laittaa huutikseenAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Juu mäki silloin pari viikkoa sitten sain inspiksen.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Sanos muuta, välillä tuntuu ettei jaksais kuvata ja näpsyttää niitä tuntitolkulla, mut sitten kun innostuu, niin kivaahan se on. Ja palkitaan kivasti. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mä kans oon kaivellu kaappeja tän päivän.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Kyllä, talvikengät just ostettiin tänään kuopukselle. :wave:
Juu laitan tuon Reiman 2-osasen puvun mukaan pipon joka on ollut samaan aikaan käytössä ja sopii pukuun väreinensä hyvin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Juu mäki silloin pari viikkoa sitten sain inspiksen.
Ajattelin kans, et jos tänään sais kuvattua ja kokeiltua mahtuuko viime vuotisista pipoista enää mikään päähän.
Laitatko muuten samaan "pakettiin" toppapuvin ja pipon?? Mulla ois kans Reimatecin haalari ja pipoja siihen samaan sävyyn.. Mietin kannattaisko laittaa samaan vaiko erikseen.